دیدار مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان با نماینده مردم و فرماندار لنگرود

0 15

دکتر ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان به منظور پی گیری مراحل ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی لنگرود با دکتر محمدنژاد نماینده مردم و مهندس جعفرزاده فرماندار لنگرود و همچنین شهردار کومله لنگرود دیدار نمود.

عصر کاسپین/ در این دیدار دکتر ابراهیمی با بیان اینکه هم اکنون کار ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی تامین اجتماعی لنگرود بیش از ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزودبا توجه به اینکه بیش از نیمی از جمعیت شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است ساخت بیمارستان لنگرود یکی از دغدغه های اصلی مدیریت درمان استان است . ایشان اظهار امیدواری نمود تا با همکاری و مساعدت دستگاه های خدمات رسان هرچه سریعتر با رفع موانع مراحل ساخت بیمارستان به اتمام برسد. 

همچنین در این دیدار دکتر محمد نژاد نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی تاکید داشت که بیمارستان تامین اجتماعی لنگرود از اهمیت خاصی برای شهرستان لنگرود و همچنین شرق استان برخوردار است ایشان خواستار تسریع در ساخت این بیمارستان شد تا شیرینی این خدمت هرچه سریعتر به کام بیمه شدگان و مردم شرق استان برسد. 

شایان ذکر است که در پایان این دیدار دکتر ابراهیمی مدیردرمان استان با حضور در محل پروژه ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی لنگرود از نزدیک مراحل ساخت را بازدید نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 4 =