شهروندان مراقب باشند؛ تعویض دفترچه بیمه خدمات درمانی شگرد جدید کلاهبرداران!

0 14

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه کلاهبرداران همواره به دنبال فرصتی برای کلاهبرداری از طریق زیان رساندن به شهروندان هستند گفت: شهروندان مراقب شگرد جدید کلاهبرداران در پوشش تعویض دفترچه بیمه خدمات درمانی باشند.

عصر کاسپین/ سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد اظهار داشت: با توجه به اینکه افراد فرصت طلب از هر موقعیتی برای کلاهبرداری و فریب مردم استفاده می‌کنند لازم است شهروندان نسبت به تهدیدات این حوزه آگاه باشند.

وی در ادامه افزود: کلاهبرداران در تماس‌های تلفنی خود با شهروندان ابتدا برای جلب اعتماد، برخی اطلاعات اولیه را به شهروندان ارائه کرده و سپس با روش‌های مختلف، اطلاعات دیگری از سوژه خود کسب و با تجمیع این اطلاعات، فرد را در وضعیتی قرار می‌دهند که فکر کند اگر هزینه مورد ادعا را پرداخت نکند، بیمه او قطع یا امکان بیمه شدن از وی سلب می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه هرگونه تماس تلفنی با موضوع صدور «کارت هوشمند بیمه خدمات درمانی» یا عناوین مشابه آن، قطعا کلاهبرداری است تصریح کرد: شهروندان مراقب شگردهای جدید کلاهبرداران در پوشش تعویض دفترچه بیمه و صدورکارت هوشمند خدمات درمانی باشند.

این مقام انتظامی در پایان، مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ را پل ارتباطی مردم با پلیس اعلام کرد و از شهروندان خواست در صورت مواجهه با افراد سودجو و کلاهبردار، بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − 5 =