شورای ترافیک به دنبال کاهش دغدغه‌های مردم است

0 24

فرماندار لاهیجان گفت: تصمیم‌های شورای ترافیک شهرستان در راستای کاهش دغدغه‌های مردم، ارتقای سطح ایمنی و تسهیل در عبور و مرور اتخاذ می‌شود.

عصر کاسپین/ یونس محمودی فرماندار لاهیجان در جلسه هماهنگی شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: این تصمیم‌ها بر اساس مطالعات انجام شده در دستگاه‌های ذیربط اتخاذ می‌شود و بر همین اساس باید منطقی‌ترین، قانونی‌ترین و کم‌هزینه بودن آنها به مرحله اجرا گذاشته شود.

گفتنی است: جلسه شورای ترافیک شهرستان شوط  به ریاست فرماندار و دیگر اعضاء شورا به منظور بررسی مصوبات جلسات قبل و بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان لاهیجان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

محمودی در ادامه گفت: اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ سازی و آموزش است و باید به این دو مقوله توجه ویژه ای شود.

وی عنوان کرد: برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری دارد.

وی افزود: درجلسه شورای ترافیک مسایل مهم شهرستان مطرح میشود و در آن برخی درخواست‌ها بررسی شده و که بسیار حائز اهمیت میباشد.

فرماندار لاهیجان باتوجه به حواشی اخیر سرعت‌کاه ورودی شهر تاکید کرد: در مرحله اول باید نظریه کارشناسی در محل ‌های نصب سرعت‌کاه اخذ و سپس با استانداردهای لازم عملیات اجرایی آن انجام شود تا خدای نکرده موجب نارضایتی مردم نشود.

محمودی در پایان ادامه داد: رسانه ها نقش مهمی در راستای شفاف سازی و رفع معضلات اینچنینی داشتند که از همگی آنان قدردانی میکنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =