فرخی میکال خبرداد: پیگیری برای تکمیل پروژه فاضلاب سیاهکل و لاهیجان

0 7

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: برای تکمیل پروژه فاضلاب سیاهکل و لاهیجان پیگیری هایی صورت گرفته تا این پروژه ها به اتمام برسند و اعتبارات لازم در این رابطه تخصیص یابد.

عصر کاسپین/ رسول فرخی میکال به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: پروژه فاضلاب لاهیجان که بیش از ۲۰ سال پیش کلنگ زده شده تاکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته که برای تکمیل این پروژه به اعتبارات ویژه نیازمند است و البته پیگیری های لازم در این رابطه انجام شده است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس افزود: ضمنا پروژه فاضلاب سیاهکل نیز بیش از ۲۰ سال کلنگ زده شده اما پیشرفت چندانی نداشته و در این خصوص نیز پیگیری های لازم انجام و حتی مکاتباتی با رئیس جمهور صورت گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در روزهای اخیر به همراه مسئولان محلی از روستاهای آسیابر، امیرآباد، حسن بکنده، سحر خیز محله و جیرباغ حضور پیدا کردیم و از نزدیک مشکلات آنها را استماع تا اینکه پیگیری های لازم جهت رفع آنها صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: مشکلات روستائیان بیشتر مربوط به حوزه آب، برق، کشاورزی و منابع طبیعی بوده که در این دیدارها مسئولان مربوطه حضور پیدا می کنند تا مشکلات آنها مرتفع شود.

فرخی میکال اظهار کرد: در روزهای اخیر نیز اعضای کمیسیون امور داخی مجلس به همراه مدیریت بحران کشور از سایت دفن زباله سیاهکل و لاهیجان  بازدید و در جریان مراحل توسعه این سایت قرار گرفتند.

وی افزود: در این سایت روزانه حدود ۲۰۰ تن زباله از پسماند شهرهای لاهیجان و سیاهکل انباشت می‌شود و برای تکمیل زهکشی و هدایت شیرآبه‌های آن اعتباری حدود ۲۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده و تاکنون ۸ میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − 4 =