جلسه شورای معاونین شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با حضور کلیه اعضاء برگزار شد

0 12

جلسه شورای معاونین شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با حضور محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت ،قائم مقام اجرایی، معاونین ، مدیر توزیع برق شهرستان رشت و مدیران مستقل ستادی برگزار شد.

عصر کاسپین/
دراین نشست محمد اسماعیل هنرمند ضمن قدردانی از تلاش  همکاران در انجام امور جاری شرکت گفت : باتوجه به رسالت شرکت ، جریان خدمت رسانی به مشترکین محترم تحت هیچ شرایطی نباید متوقف شود و از ابتدای سال نیز با به کارگیری تمام ظرفیت های موجود تلاش شده پروژه های شایان توجه ای در سطح استان توسط شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان طراحی و اجرا شود.

وی افزود : شاخص های کلیدی شرکت توانیر یک برنامه راهبردی و نقشه راه مناسبی برای تطبیق دادن عملکرد با الگوها و معیارهای استاندارد است و باید تلاش همگان بر پیاده سازی صحیح و حداکثری این شاخص ها در انجام تمامی امور و فعالیت های سطح شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان باشد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تاکید کرد: کارکنان سرمایه اصلی یک سازمان هستند و می توان با انتقال تجربیات و دانش  به نیروهای کم سابقه تر و همچنین  بهره گیری از ذوق، قریحه و توانمندی آنان ، کارکنانی با تراز و ظرفیت های بالا برای آینده شرکت و استان فراهم کنیم.

همچنین حاضرین در این جلسه به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص بندهای نشست مذکور و همچنین مسائل ساختاری و کلان شرکت پرداختند.

گفتنی است مقرر شد پیگیری و پایش مصوبات این نشست به جلسه آتی شورای معاونین شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان موکول شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + 4 =