نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان امسال بصورت مجازی برگزار خواهد شد

0 11

در پی تصمیم ستاد هفته پژوهش و فناوری استان مقرر شد تا امسال همانند سال گذشته نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان گیلان بصورت مجازی برگزار گردد.

عصر کاسپین/ با توجه به محدودیت های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان امسال از ۱۵ الی ۱۸ آذر ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار می شود.

هفته پژوهش و فناوری گیلان از ۱۵ آذر به مدت چهار روز برگزار می شود. این مراسم مهمترین رویداد پژوهش و فناوری در سطح استان است. و در راستای شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری با عنوان ” تولید – پشتیبانی ها، مانع زدایی ها ” برگزار می شود.

امسال نیز همانند سال گذشته دانشگاه‌های استان، مراکز تحقیقاتی و پژوهش استان، برخی از دستگاه‌های اجرایی و تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان استان در این نمایشگاه مجازی حضور خواهند داشت.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ آذرماه سال جاری از طریق درگاه اینترنتی به آدرس https://gil-expo.ir/ قابل مشاهده خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دکتر امیر ملک پور دبیر کمیته اجرایی نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش استان گیلان و معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان به شماره تماس ۰۱۳۳۳۴۶۱۵۶۰تماس حاصل فرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =