نماینده مردم صومعه سرا در مجلس:دولت و وزارت بهداشت در واکسیناسیون کرونا کار انقلابی کردند

0 17

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: از دولت و وزارت بهداشت تشکر می کنیم که کار بسیار انقلابی در واکسیناسیون عمومی علیه کرونا انجام دادند و به توصیه های مقام معظم رهبری، عمل کرده و نسبت به واکسیناسیون علیه کرونا اهتمام ورزیدند.

عصر کاسپین/ سید کاظم دلخوش اظهار داشت: دولت در ابتدای کار اعلام کرد که یکی از اولویت هایش، واکسیناسیون کرونا است و امروز به لطف خدا، نتایج بسیار خوبی در واکسیناسیون علیرغم اینکه برخی افراد، تمایلی به تزریق واکسن ندارند، مشاهده کرده ایم.

وی افزود: در استان گیلان که رتبه اول واکسیناسیون کرونا در کشور را دارد اقدامات بسیار خوبی انجام شده و پشتکار و عزم بالایی وجود داشته و اینها همه نتیجه زحمات و تلاش های وزارت بهداشت است که در شرایط کنونی، عملکرد بسیار خوبی داشته و از همه دست اندرکاران، نیروهای بهداشتی و درمانی تشکر می کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آمار مرگ و میر روزانه بیماران امروز قابل مقایسه با دوره قبل از تقویت واکسیناسیون عمومی علیه کرونا در دولت سیزدهم نیست و از ۷۰۰ مورد در روز به حدود ۱۰۰ نفر رسیده است و این کار بسیار بزرگی است که انجام شد و در واقع کمک به حیات انسانها است.

/وبدا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =