امداد رسانی به ۱۸ خودروی گرفتار شده در برف توسط نیروهای هلال احمر گیلان

0 16

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به بارش برف و کولاک در ارتفاعات شهرستان‌های تالش، ماسال، سیاهکل و رودبار، گفت: در دو روز گذشته به ۱۸ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک توسط نیروهای هلال احمر امداد رسانی شده است.

عصر کاسپین/ سیاوش غلامی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در پی بارش برف و نزول دما در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق مرتفع و محورهای کوهستانی، به تمامی عوامل امدادی استان آماده‌باش اعلام شد، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۸ خودروی در راه مانده متاثر از برف و سرما در محورهای مواصلاتی استان امدادرسانی شد.

وی با اشاره به بارش برف و کولاک در ارتفاعات شهرستان‌های تالش، ماسال، سیاهکل و رودبار گفت: تمام توان عملیاتی، امدادی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان در خدمت هموطنان قرار گرفت و تلاش شد تا به همه درخواست های امدادی در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به رهاسازی ۱۸ دستگاه خودروی زمینگیرشده در محورهای مواصلاتی استان گیلان تصریح کرد: اسکان اضطراری برای ۳۰ نفر به همراه توزیع بسته‌های غذایی، پتو و کنسروجات در محور اسالم به خلخال و توزیع بسته های غذایی ۷۲ ساعته و آب معدنی به دو خانوار گرفتار در برف در روستای پنبه پشت اسالم تالش از جمله خدمات ارائه شده به متاثرین از برف و سرما بوده است.

به گفته غلامی در این عملیات هفت تیم مجهز امدادی متشکل از ۳۰ نجاتگر و امدادگر مشارکت داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 − یک =