آقازاده: حضور پرشور مردم در گرمیداشت حاج قاسم سبب شناخت بیشتر از مکتب سردار دلها شد

0 111

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: شهادت حاج قاسم دشمن را قوی نکرد بلکه حضور مردم در مراسمات پس از شهادت ایشان موجب شد کسانی که او را نمی شناختند هم تشنه شناخت مکتب و روش او شوند.

عصر کاسپین/ سیدعلی آقازاده دافساری گفت: مطالبات عدالت خواهانه ملت های منطقه از فرهنگ دینی و اسلامی نشأت می گیرد که جمهوری اسلامی ایران در این زمینه پیشرو است. دشمنان همواره از ارتباط نزدیک معنوی در جبهه مقاومت، هراس داشته اند.

وی افزود: این حرکت ها نقطه مقابل اهداف سلطه جویانه و استبدادی آمریکا است که به دنبال سوء استفاده از منابع منطقه و حضور استعماری در جغرافیای خاورمیانه هستند و متاسفانه سران برخی حکومت ها هم با آمریکایی ها در این مسیر همراهی کردند ، بی شک ملت های آزاده جهان رهبر میدانی مقابله با استبداد آمریکایی را شهید حاج قاسم سلیمانی می دانند.

نماینده رشت گفت: تفکر و روش حاج قاسم در جهان اسلام نهادینه شده و دشمن دریافت این حرکت عظیم معنوی در آینده برای آنها خطرناک خواهد بود و تصمیم گرفت حاج قاسم را از میدان خارج کند اما غافل از اینکه حاج قاسم یک فرد نبود بلکه یک روش و رویکرد بود و با شهادتش هم بیشتر به دنیا معرفی شد.

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:تاکید رهبری بر اشتباه محاسباتی دشمن از این باب است که شهادت شهید سلیمانی دشمن را قوی نکرد بلکه آنهایی که او را نمی شناختند هم با هوشیاری و حضور مردم در مراسم های پس از شهاد ت ایشان تشنه ی شناخت او شدند و ما شاهد به ثمر نشستن این فرهنگ و روحیه جهادی در جهان اسلام هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 1 =