اجرای طرح تجمیع سامانه یکپارچه شهرسازی و نوسازی در مناطق پنجگانه

0 18

رئیس سازمان فاوا گفت: در حال حاضر با اصلاح فرآیندها و ایجاد زیر ساختهای لازم حرکت به سوی شهر هوشمند و ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان با شتاب بیشتری در حال پیگیری است‌.

 

عصر کاسپین/ روح‌ الله یزدانی رئیس سازمان فاوا شهرداری رشت از اجرای طرح تجمیع سامانه یکپارچه شهرسازی و نوسازی در مناطق پنجگانه خبر داد و اظهار داشت: تجمیع گردش‌‌ کارها و دسترسی های کاربران از جمله موضوعات چالش برانگیز این پروژه بود که مدیریت گردید.

 

رئیس سازمان فاوا شهرداری رشت افزود: پس از تجمیع نرم‌‌ افزار سرا، تفاوتهایی که در مناطق در زمینه گردش‌‌ کارها، دسترسی‌‌ها، خروجی گزارشات و … وجود داشت، برطرف شده و امکان ارائه خدمات پشتیبانی دقیق تر و سریعتر به شکل یکسان برای تمام مناطق فراهم شد.

 

یزدانی اضافه کرد: شهرداری برای برنامه‌ ریزی و حرکت به سوی ارائه خدمات الکترونیک نیاز به ایجاد یکپارچه‌ سازی در سطح مناطق پنجگانه داشت، زیرا در گذشته به دلیل فقدان زیر ساخت مناسب مناطق به صورت جزیره‌ای و غیر همسان به شهروندان خدمت‌ رسانی می گردید که مورد رضایت شهروندان نبود.

 

وی با تاکید بر اینکه شهرداری رشت گام نخست برای یکپارچه‌ سازی و اصطلاحا تجمیع گردش کارها و فرآیند ها را برداشته است، اذعان کرد: در حال حاضر با اصلاح فرآیندها و ایجاد زیر ساختهای لازم حرکت به سوی شهر هوشمند و ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان با شتاب بیشتری در حال پیگیری است‌.

 

یزدانی مزایای اجرای طرح تجمیع سامانه یکپارچه شهرسازی و نوسازی را نیز برشمرد و تصریح کرد: وجود یک نمونه کار در هر نسخه تجمیعی از هر گزارش و گردش‌‌ کار، بارگذاری نسخه تجمیعی مناطق پنجگانه، یکسان شدن زیربرگ فیش‌‌ها برای تمام مناطق، حذف دسترسی سلیقه‌ای به فرمها و گزارشات، مغایرت‌‌ گیری و یکسان‌‌ سازی اطلاعات مناطق از جمله مزیتهای این طرح به شمار می‌رود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × دو =