اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار با حضور گشت های مشترک

0 14

سرپرست فرمانداری رشت از اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار و ارزاق عمومی ضرورت دار با هدف کنترل قیمت‌ها با حضور گشت های مشترک در شهرستان رشت خبر داد.

عصر کاسپین/ دکتر حمید رضا امام پناهی در نشست با مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان که در دفتر کار فرماندار رشت برگزار شد، نقش تعزیرات در کنترل بازار، مبارزه با گرانفروشی و قاچاق کالا را پر اهمیت عنوان نمود، گفت: با ارائه خدمات انقلابی تعزیرات حکومتی مخصوصا در شرایط اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه و اثرات بیماری کرونا و لزوم نظارت بر بازار، مردم و اصناف شهرستان طعم اینگونه خدمات را بیشتر چشیدند.

وی افزود: با مشارکت و همراهی بازرسین فرمانداری، تعزیرات حکومتی، صمت، جهاد کشاورزی، بسیج، اصناف و … شاهد اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار و ارزاق عمومی ضرورت دار با هدف کنترل قیمت‌ها و شاهد حضور گشت های مشترک در شهرستان رشت خواهیم بود.

امام پناهی با تاکید بر اینکه نظارت میدانی بازرسان بر بازار و کنترل قیمت کالا‌ها باید برای مردم کاملا ملموس باشد، افزود: در شرایط کنونی لازم است همه دستگاه ها با تمام توان آرامش را در بازار برای مردم ایجاد کنند.

سرپرست فرمانداری رشت گفت: نظارت الکترونیک بر تظیم بازار در شرایط جنگ اقتصادی می تواند زمینه ساز شناسایی نیازهای گروه‌های متفاوت مردم و نیز امکان قیمت‌گذاری یکپارچه و مدیریت قیمت‌ها را مقدور خواهد ساخت.

مرتضی امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان نیز در این نشست با تبریک انتصاب آقای امام پناهی به عنوان فرماندار جدید رشت، افزود: اداره کل تعزیرات حکومتی این آمادگی را دارد که در قالب گشت های مشترک جهت ایجاد ثبات و آرامش در بازار به صورت میدانی پای کار باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =