بررسی زمینه همکاریهای مشترک شهرداری رشت با ادارات کل استان

0 18

در دیدارهای هفته گذشته سید امیر حسین علوی شهردار رشت با نمایندگان مجلس و مدیران استانی ، زمینه همکاریهای مشترک، همچنین مسائل و موضوعات فی مابین مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

عصر کاسپین/ سید امیر حسین علوی شهردار رشت در جلسات جداگانه با مهرداد گودرزوند چگینی نماینده شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان، حسن محمدیاری نماینده مردم شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه پیام نور رشت، رئیس اورژانس گیلان و مسئول بافت فرسوده و  بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی گیلان، دیدار و گفتگو کرد.

 

در نشست شهردار رشت با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارشی از پروژه ها و برنامه های شهرداری رشت و مشکلات و موانع موجود در حوزه ‌های مختلف مدیریت شهری ارائه گردید و بر ضرورت همکاری میان مجلس و شهرداری رشت تاکید شد.

 

توسعه زیرساختهای شهری، کمبود منابع درآمدی پایدار و مساعدت نمایندگان مجلس در تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های ناتمام با گنجاندن بندهای حمایتی از شهرداری رشت در بودجه سال ۱۴۰۱ از دیگر موضوعاتی بود که در نشست شهردار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح و پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

 

همچنین در دیدارهای شهردار رشت با مدیران استان ضمن گفتگو پیرامون مهمترین مسائل مدیریت شهری، برنامه های آتی هر یک از دستگاهها مطرح و راهکارهای افزایش تعاملات و تقویت همکاریهای مشترک و همچنین مسائل و موضوعات فی مابین مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + 3 =