توان شرکت های دانش بینان برای رفع موانع تولید در دخانیات گیلان

0 24

بهره مندی از توانمندی شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان در جهت تامین و بهبود خط تولید مجتمع دخانیات گیلان مهم ترین موضع نشست امروز ریاست پارک و مدیر عامل مجتمع دخانیات گیلان

عصر کاسپین/ چهارشنبه اول دی ماه جلسه با حضور ریاست پارک علم وفناروی گیلان و مدیریت مجتمع دخانیات گیلان در آن شرکت برگزار شد.

در این جلسه آقای مهندس زکی پور مدیریت مجتمع دخانیات گیلان ضمن خوش آمدگویی به اعضای جلسه با بیان اینکه همکاری با شرکت های دانش بنیان و فناور نقطه عطفی برای تولید بهتر با هزینه کمتر در کشور است.

وی گفت: یکی از اهداف مهم این مجتمع تولید محصولات با استفاده از تامین کنندگان داخلی خصوصا بومی سازی آن در استان است .

وی در ادامه عنوان کرد: ما باید بستری مناسب برای بومی سازی دستگاه ها و قطعات داخلی ایجاد نماییم تا با تکیه بر دانش شرکت های دانش بنیان و فناور گیلان علاوه بر توسعه زنجیره تامین و خود کفایی در تولید سهم به سزایی در میزان اشتغال زایی در گیلان داشته باشیم .

در این جلسه آقای دکتر باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان به همراه آقای دکتر ملک پور معاون فناوری و آقای مهندس کوهستانی مدیر موسسات پارک حضور داشتند

آقای دکتر باستی ضمن معرفی پارک در مورد توانمندی های شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک توضیحاتی ارائه نمودند. و همچنین تعامل دوسویه و همکاری های فی مابین با بهره گیری از ظرفیت های این شرکت‌ها تأکید نمودند.

آقای دکتر ملک پور نیز در خصوص نحوه ی عقد قراردادهای سه جانبه با حضور شرکت دخانیات و پارک و شرکت های فناور مطالبی را ارائه کرد و بر تامین نیازمندی های آن مجتمع از طریق توان مندی های شرکت های فناور تاکید کرد.

ابراهیم کوهستانی مدیر موسسات پارک علم و فناروی گیلان میز بیان نمود که یکی از مهم ترین عوامل رشد و توسعه اقتصاد کشور استفاده از توانمندی های شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک های علم و فناوری کشور می باشند.

در پایان مقرر گردید تا مدیران مجتمع دخانیات گیلان بازیدی از فعالیت های شرکت های دانش محور مستقر در دهکده فناوری و نوآوری فشتام داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + 17 =