دیدار رییس دانشگاه گیلان با رییس و معاونین پارک علم و فناوری گیلان

0 32

در این نشست ابتدا دکتر باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان ضمن خیر مقدم به رئیس دانشگاه گیلان جناب آقای دکتر نجفی و تبریک انتصاب ایشان، به معرفی ظرفیت ها و امکانات پارک علم و فناوری گیلان پرداخت.

عصر کاسپین/ دکتر باستی درباره طرح جامع شهرک علم و فناوری گیلان و ظرفیت های موجود آن و برنامه های آتی این مرکز مطالبی را ارائه نمود و با اشاره به وجود مراکز رشد اقماری در شهرستان های استان گیلان درباره دستاوردهای شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر در آن مراکز توضیحاتی ارائه نمود. و همچنین مرکز رشد نوآوری دانشگاه گیلان را فضای مناسبی برای همکاری و ارتباطات بیشتر با دانشگاه گیلان دانست.

دکتر نجفی رییس دانشگاه گیلان هم با ابراز خرسندی از حضور خود در پارک علم و فناوری گیلان به ظرفیت های خوب پارک علم و فناوری گیلان اشاره کرد و علاوه بر بهره‌مندی از این ظرفیت ها از مدیران پارک خواست که امکاناتی را برای آشنایی بیشتر اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه گیلان با مراحل ثبت مالکیت فکری و سامانه ارزیابی فناور ( TRL ) فراهم نمایند.

ایشان در ادامه راه پیشرفت دانشگاه و مراکز تحقیقاتی را استفاده بیشتر و صحیح از ظرفیت منابع انسانی و دانشجویان مستعد دانست و خاطر نشان کردن که باید بسترهای مناسب را برای این دانشجویان فراهم کنیم تا در آنجا بتوانند نتیجه تحقیقات خود را به ثمر برسانند.

در پایان

معاونین و مدیر مرکز رشد گیلان نیز در راستای پیشبرد فضای همکاری های بیشتر پیشنهادات خود را ارائه نمودند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − 16 =