رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با شهادتش، مکتبی جدید به روی نسل امروزی و جبهه مقاومت گشود

0 14

دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت فرارسیدن دومین سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

عصر کاسپین/ در پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛

دو سال از عروج ملکوتی سردار سرافراز اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می گذرد و  این ضایعه دردناک همچنان آزادگان جهان را در غم و اندوه  فراق سرو قامتی که تمثالی از ایمان، شجاعت، جوانمردی، مقاومت، ظلم‌ستیز و عدالت‌خواهی بود، فرو برده است

 سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تقویت ایمان و اراده، ولایتمداری و فرمان‌بری محض از ولایت‌فقیه و به کاری گیری همه ظرفیت‌های موجود و حفظ و اعتلای وحدت در محور مقاومت، توانست در برابر دژخیمان زمانه بایستد و ابهت پوشالی استکبار جهانی را در هم بشکند.

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با شهادتش مکتبی جدید را ‌به روی نسل امروز و جبهه مقاومت گشود و به برکت خون این ابرمرد تاریخ، پرچمی که از عدالت‌خواهی اسلام در جهان برافراشته شده، بااراده و خواست خداوند عزوجل برای همیشه باقدرت و قوت به اهتزاز درخواهد آمد.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت دومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و دیگر همراهانشان، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی تجدیدعهد کرده و از خداوند منان، استمرار و پایبندی بر مکتب ماندگار سرخ حسینی و سبز مهدوی را مسالت دارم./

دکتر ارسلان سالاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + شانزده =