مدیرعامل گاز گیلان: با مدیریت مصرف، امکان بهره مندی همه هموطنان را از نعمت گاز فراهم کنیم

0 14

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از همه مردم درخواست کرد تا با کاهش یک درجه ای دمای منزل، به استمرار جریان گاز در استان کمک کنند.

عصر کاسپین/ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با تاکید بر مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برای حفظ پایداری جریان گاز گفت: همه مشترکین می توانند با مصرف درست و بهینه گاز طبیعی، رعایت دمای آسایش (۱۸ الی ۲۱ درجه) و استفاده از البسه مناسب زمستانی در منزل، از افت فشار گاز جلوگیری کنند.

وی با اشاره به تمهیدات فراهم شده برای استمرار جریان گاز، اظهار داشت: بحمدالله با برنامه ریزی های بعمل آمده، تاکنون افت فشار گاز در سطح استان نداشته ایم و مشکلی در تامین گاز استان وجود ندارد، با این وجود بعلت گستردگی سرما در سراسر کشور، ضروریست همه در کنار هم و برای هم با کم کردن یک درجه از دمای منزل، امکان بهره مندی تمام خانوارهای کشور عزیزمان ایران از نعمت گاز را فراهم سازیم.

اکبر با اشاره به آمادگی کامل کارکنان شرکت گاز برای مقابله با هرگونه حادثه و بحران های احتمالی گفت: هم اکنون رؤسا و کلیه پرسنل عملیاتی شرکت گاز استان گیلان در حالت آماده به طور مستمر در محل کار خود حضور داشته و در حال ارائه خدمات به مردم و مشترکین می باشند.

مدیرعامل گاز گیلان درخصوص بررسی تاسیسات گاز و وسایل گازسوز توسط مشترکین بویژه مصرف کنندگان گاز در مناطق کوهستانی استان گفت: به علت ارتفاع زیاد برف در ارتفاعات گیلان، امکان مسدود شدن دودکش های واقع در پشت بام وجود دارد، لذا مصرف کنندگان گاز باید نسبت به بررسی وضعیت دودکش ها و باز کردن راه آنها اقدام نمایند.

وی در ادامه اظهار داشت: در مواردی مشاهده می شود مشترکین گاز برای جلوگیری از یخ زدگی تاسیسات گاز، اقدام به پوشاندن رگولاتور و تاسیسات گاز با گونی یا پلاستیک و … می ‌کنند که این کار امکان یخ زدگی این تجهیزات و قطع گاز مشترک را تشدید می کند.

مدیرعامل گاز گیلان در خاتمه از همه مصرف کنندگان گاز طبیعی درخواست کرد تا از هرگونه دستگاری تجهیزات گاز خودداری کرده و در صورت بروز هر گونه مشکل با مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز به شماره ۱۹۴ تماس حاصل نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − هفت =