همایش مردمی حفظ و صیانت از جنگل های هیرکانی برگزار شد

0 36

با حضور جمعی از فعالان زیست محیطی ، فرهیختگان و مردم همایش مردمی حفظ و صیانت از جنگل های هیرکانی در نهالستان لاکان برگزار شد .

عصر کاسپین/ همایش مردمی جهت حفظ و صیانت از جنگل های سبز هیرکانی با حضور جمعی از فعالان اجتماعی و زیست محیطی در نهالستان لاکان(باغ خانزاده) برگزار شد .

حسین آقایی فعال زیست محیطی در این همایش با اشاره به نقش مهم درختان و جنگل ها در زندگی بشر اظهار داشت : درختان هیرکانی که امروزه به عنوان یک میراث کهن برای ما به یادگار مانده است جز ارزشمندترین پوشش های گیاهی و طبیعی جهان می باشد و ما وظیفه داریم از این درختان حفظ و حراست کنیم.

وی با بیان اینکه صیانت از جنگل ها برای تقدیم به نسل آینده یک وظیفه عمومی است ، گفت : اگر هم اکنون به فکر صیانت از این طبیعت زیبا نباشیم ، در آینده درخت و طبیعتی باقی نخواهد ماند که نسل های آتی بتوانند از آن لذت ببرند.

آقایی به پویش مردمی حفاظت از جنگل های هیرکانی اشاره کرد و گفت : بسیار خرسندم که  اکنون بسیاری از اقشار جامعه علاقمند به این پویش شده اند و امروز در این مکان جمع شده ایم تا با کاشت نهال و بذر درختان ، این فرهنگ را نهادینه کنیم.

گفتنی است همایش مردمی حفظ و صیانت از جنگل های سبز هیرکانی صبح روز پنج شنبه  در نهالستان لاکان(باغ خانزاده) واقع در جاده لاکان روبروی CNG برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + 5 =