پرداخت بیش از ۴۲ میلیارد تومان غرامت ایام بیماری و کمک هزینه بارداری به بیمه شدگان تامین اجتماعی گیلان

0 12

در هشت ماهه لغایت آبان ماه سالجاری بیش از ۹۶۵۰۰ سند تعهدات کوتاه مدت در شعب تامین اجتماعی گیلان صادر شده است که دوسوم آن مربوط به مقرری بیمه بیکاری می باشد .

عصر کاسپین/ علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه انواع کمک هزینه ها و غرامتها در زیرگروه تعهدات کوتاه مدت سازمان از جمله خدمات ارائه شده به جامعه هدف از سوی این سازمان است افزود : در سطح ۲۸ شعبه تامین اجتماعی گیلان لغایت آبان ماه سالجاری افزون بر ۹۶۵۰۰ فقره سند تعهدات کوتاه مدت صادر گردیده و بابت ارائه تعهدات آن مبلغ ۲۵۷ میلیارد تومان پرداخت شده است . 

وی با اشاره به اینکه غرامت ایام بیماری با ۱۷۱۴۳ فقره و هزینه تعهداتی ۳۱/۷ میلیارد تومان یکی از بزرگترین تعهدات این بخش است اظهار داشت : کمک هزینه بارداری با ۳۴۵۷ مورد و پرداخت ۱۰/۵ میلیارد تومان تعهدات نیز در ردیف بعدی قرار دارد . 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در بخش دیگری از این گزارش ، با تاکید بر اینکه مقرری بیمه بیکاری حدود ۸۰۰۰ نفر در این مدت با صدور ۶۳۷۴۷ سند و پرداخت مبلغی در حدود ۲۰۵ میلیارد تومان بزرگترین تعهد کوتاه مدت را شامل میگردد اظهار داشت این تعهد قریب به دو سوم اسناد صادره و حدود ۸۰ درصد از هزینه های تعهداتی این حوزه را در بر میگیرد . 

علی حسین نژاد همچنین از پرداخت ۴/۷ میلیارد تومان کمک هزینه وسایل کمک پزشکی در قالب ۱۰۳۷۷ فقره اروتز و پروتز در این مدت خبر داده و اذعان داشت : پرداخت ۱۲۲۹ مورد پاداش ازدواج با رقم ۳/۸ میلیارد تومان و ۶۲۰ فقره کمک هزینه کفن و دفن با مبلغ ۱/۴ میلیارد تومان از دیگر تعهدات کوتاه مدت ارائه شده به جامعه هدف و مشمولین میباشد .  

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =