یکی از سرشاخه های مجموعه های Aitrades.com و Bvarb.com بنام ر. فایتر دستگیر شد

0 64

در پی دستگیری یکی از سرشاخه های مجموعه های Aitrades.com و Bvarb.com بنام ر. فایتر، چهره اصلی کلاهبرداری بزرگ ونجومی برای مردم نمایان شد.
عصرکاسپین/  اطلاع رسانی وشفاف سازی رسانه‌های معتبر اینترنتی و چاپی کشور از حدود دو سال پیش زنگ خطر را به صدا در آورد واز یک پروژه عظیم کلاهبرداری بین‌المللی خبر داد که طراح و سرشاخه اصلی آن ( ح. ع )و ( س. ی ) که خود را از اعضای یکی از نهادهای نظامی کشور معرفی کرده بود،این شبکه به نام Aitrades با سو استفاده از نام یک نهاد نظامی معتبر در حال کلاهبرداری و پولشویی بود که با همراهی رسانه ای چهره سران اصلی این کلاهبرداری بزرگ و نجومی برای عموم مردم نمایان شد.

در این گزارش آمده است این کلاهبرداران اینترنتی خود را زیر مجموعه ی یک نهاد نظامی معتبر معرفی کرده و با جلب اعتماد متقاضیان وفریب خوردگان ، اهداف پلید خود را عملیاتی می کردند.

این گزارش حاکی است عده ای از این کلاهبرداران در خارج از کشور و بصورت علنی در شبکه های ماهواره ای بر علیه نظام مشغول به اجرای برنامه هستند ، اینگونه به نظر می رسد که این باند مخوف تمام تمرکز خود را برای تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار برده اند و قصد دارند با خروج ارزهای کلان در شرایط سخت تحریم های اقتصادی ، به کشور عزیزمان ضربه ای وارد کنند ، که خوشبختانه با هوشیاری ارگانهای دولتی ، دستگاه قضا و رسانه های مکتوب و مجازی کشور و یاری همیشگی سربازان گمنام امام عصر ( عج ) این آرزو را به گور خواهند برد .

یک چهره مبتذل و مستهجنِ شبکه‌های معاند لوس‌انجلسی به نام ( ش. ا ) که سابقه همکاری با کلاهبرداران شرکت قلابی aitrades از جمله ( ع. ن )(ملقب به اهورا) را در کارنامه فساد خود داشته، در همکاری جدید و دیگری با سران آن شرکت قلابی دست به تبلیغ مستقیم برای پروژه جدید کلاهبرداری  فاسدین اقتصادی به نام BVARB.COM زده است.

نام برده که قبلا در شبکه‌های لوس‌انجلسی مشغول به فعالیت بوده، اکنون در ترکیه و شهر استانبول مشغول به تبلیغ و البته مهم‌تر از آن (به دلیل داشتن پاسپورت آمریکایی) مشغول به انتقال و جابجایی پولهای حاصل از این فعالیت کلاهبردارانه‌ی جدید (پولشویی) را بر عهده گرفته است.

اقدامات و پیگیری‌های قضایی در خصوص استرداد این مفسدین اقتصادی به داخل کشور در دستور کار مقامات قضایی و امنیتی کشور قرار گرفته و به زودی شاهد دستگیری این مجرمین خواهیم بود تا در پیشگاه دستگاه قضایی کشور پاسخگوی مردم و شهدای انقلاب اسلامی‌مان باشند.

در بخش پایانی این گزارش از مردم خواسته شد به وعده های غیر واقعی و پوچ این فعالیت های به ظاهر اقتصادی اعتماد نکنند، فریب نخورند و هوشیار باشندو سرمایه‌های زحمت کشیده خود را در اختیار این مفسدین‌ فی‌الارض قرار ندهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + سه =