نشست هماهنگی جهت مقابله با خیز ششم کرونا برگزار شد

0 15

به دنبال تشکیل کمیته واکنش سریع دانشگاه ، نشست هماهنگی جهت مقابله با خیز ششم کرونا با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

 

عصر کاسپین/ نشستی با حضور دکتر انوش دهنادی مقدم-  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به منظور  مقابله با خیز ششم کرونا و ارائه راهکار،  با مسئولان مرکز مراقبتی پدافند غیرعامل دانشگاه ( سوله پشتیبان لاکان)، مدیر درمان دانشگاه، نماینده مدیریت امور پرستاری و نماینده حراست دانشگاه در دفترمعاونت درمان برگزارشد.

 

معاون درمان دانشگاه درابتدا با اشاره به اینکه در سویه امیکرون بیشتر مراجعات، به صورت سرپایی می باشد ، گفت: با توجه به ذات این سویه در سرایت پذیری بالا، ممکن است با افزایش تعداد مبتلایان، تعداد موارد منجر به بستری نیز افزایش یابد لذا سیستم درمانی  باید در مقابله با گسترش این سویه آمادگی کامل را داشته باشد.

 

وی در خاتمه با بیان اینکه لازم است ظرفیت و امکان پذیرش بیماران در درمانگاه ها، کلینیک ها و اورژانس توسعه یابند ، تصریح کرد: لازم است سوله پشتیبان لاکان از هم اکنون آمادگی خود را جهت ارائه خدمات بروز رسانی کند تا در صورت نیاز به سایر مراکز خدمات دهنده افزوده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.