۱۸ پروژه عمرانی خدماتی لشت نشا به بهره برداری رسید

0 11

در دومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر ۱۸ پروژه عمرانی خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در بخش لشت نشا به بهره برداری رسید.

 

عصر کاسپین/ همزمان با دومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر ۳ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در بخش لشت نشا افتتاح شد.

 

سرپرست فرمانداری رشت در این آیین با تقدیر از همراهی دستگاه‌ها و مردم در اجرای پروتکل‌های بهداشتی، اظهار داشت: با تلاش های دولت اقدامات خوبی در شهرستان صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه ۳ و نیم کیلومتر از روکش و آسفالت خیابان لشت نشا به فخر آباد امروز به بهره برداری رسید، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیار تومان از محل اعتبارات ملی راهداری و حمل نقل جاده ای افتتاح شد که چندین روستا و بیش ۵۰۰ خانوار از این پروژه بهرمند می شوند.

 

امام پناهی با تاکید بر اینکه پروژه آسفالت و روکش مسیر زیبار کنار به منطقه آزاد باید در اولویت اجرای پروژه های عمرانی شهرستان قرار گیرد، افزود: ۱۰ پروژه برق با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به صورت همزمان امروز در این بخش افتتاح شد.

 

سرپرست فرمانداری رشت تصریح کرد: پروژه های عمران و خدمات شهری شهرداریرلشت نشا نیز ۷ پروژه بوده که با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و چهارصد میلیون تومان امروز به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز همچنین با همراهی مسئولین بخش از آخرین اقدامات صورت گرفته پروژه های در حال اجرای دیوار گذاری رودخانه اوشمک رود شهر لشت نشا، تعریض و زیر سازی محور لشت نشا به آستانه اشرفیه و سینمای قدیمی شهر لشت نشا مورد بازدید قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.