پی گیری استاندار گیلان برای تسریع در ساخت بیمارستان کومله لنگرود در دیدار با دکتر ابرهیمی مدیردرمان استان

0 23

دکتر عباسی استاندار گیلان در دیدار با دکتر ابراهیمی مدیردرمان استان همزمان با دکتر فولادی مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی به طور تلفنی برای تسریع در ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی کومله لنگرود گفتگو نمود.

عصر کاسپین/ دکتر عباسی استاندار گیلان در دیدار با دکتر ابراهیمی مدیر درمان استان که در محل استانداری گیلان انجام شد طی تماس تلفنی با دکتر فولادی مدیرکل درمان مستقیم سازمان خواهان تسریع در ساخت و تجهیز و رفع مشکلات  بیمارستان ۶۴ تختخوابی کومله لنگرود شد.
دکتر عباسی با بیان اینکه از طریق مقامات محلی پی گیر رفع مشکلات اداری برنامه ساختمان بیمارستان لنگرود است اظهارداشت راه اندازی  بیمارستان ۶۴ تختخوابی تامین اجتماعی لنگرد برای مردم و بیمه شدگان شرق استان از اهمیت بسزایی برخوردار است.
در این دیدار همچنین دکتر ابراهیمی مدیر درمان استان با بیان اینکه هم اکنون ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی لنگرود بیش از ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: اقدامات اولیه برای تجهیز پزشکی و غیر پزشکی و جذب نیروهای متخصص و اداری و پشتیبانی انجام شده است.
شایان ذکر است که در این دیدار دکتر عباسی استاندار گیلان اعلام نمود که به زودی از تنها بیمارستان ملکی  ۲۰۰ تختخوابی تامین اجتماعی رشت دیدار خواهد نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + دوازده =