انعقاد تفاهم‌ نامه ‌مشترک شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی

0 14

در راستای تربیت نیروهای متخصص و انجام طرحهای تحقیقاتی و توسعه فناوری مورد نیاز ، تفاهم نامه همکاری دو جانبه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی استان به امضاء رسید.

عصر کاسپین/ محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اعلام کرد: در راستای افزایش توانمندی  مهارت نیروی انسانی شاغل در شرکت ، افزایش انگیزه پژوهش و گرایش دانشجویان به صنعت برق و با توجه به اهمیت آموزش درست کارکنان در راستای ارائه خدمات با کیفیت ، این تفاهم نامه با رئیس دانشگاه آزاد استان تنظیم شد.
وی در خصوص اهمیت پژوهش و آموزش کارکنان گفت: عمده فعالیتهای شرکت توزیع نیروی برق گیلان به صورت ارائه خدمات بوده و کارکنان نقش بسزایی در کیفیت ارائه خدمات ایفا می کنند و ارائه خدمات عالی و با کیفیت در گرو حضور نیروهای آگاه و ماهر است که این مهم از طریق آموزش کارکنان و امور پژوهشی و تحقیقات دست یافتنی میباشد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان افزود: تامین نیازهای فنی و سرویس تجهیزات مراکز دانشگاهی در حد امکانات شرکت و فراهم سازی زمینه حضور دانشجویان در قالب دوره های کارآموزی در امورهای شرکت و برگزاری کلاسهای آموزشی با اعزام اساتید و کارکنان باتجربه در شرکت در صورت اعلام نیاز دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین ایجاد فرصت مطالعاتی با ارائه نیازهای پژوهشی به دانشگاه از جمله مواردی است که از طریق شرکت توزیع برق گیلان پیگیری خواهد شد.
همچنین در این نشست محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: برقراری اینگونه تفاهم نامه ها در راستای ایجاد و گسترش همفکری و همکاری‌های آموزشی و پژوهشی و گسترش توان منطقه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و در راستای تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی کاملا ضروری است.
این مراسم به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با حضور سیدحسن سعیدی معاون برنامه ریزی و مهندسی، جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین، علی میرزاده مدیر دفتر تحقیقات، آرین سلمانپور مدیر دفتر نظارت بر برق روستایی، مهناز یوحنایی مدیر دفتر مدیریت مصرف و جمعی از اعضا هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + سیزده =