بیمارستان تامین اجتماعی کومله لنگرود با پشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد به زودی راه اندازی خواهد شد

0 36

دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان که به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گزارش فعالیتهای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان را ارائه نمود اظهار داشت که بیمارستان ۶۴ تختخوابی کومله لنگرود با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی به زودی راه اندازی خواهد شد وبه مردم و بیمه شدگان شرق گیلان خدمات ارزنده درمانی بستری ارائه خواهد نمود . ایشان با بیان اینکه هم اکنون اقدامات لازم برای جذب نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی بعمل آمده بیان داشت در همین رابطه با مقامات محلی از جمله با دکتر عباسی استاندار برای رفع مشکلات انشعابات و موانع اداری دیدار و گفتگو بعمل آمد .

عصر کاسپین/ مدیردرمان تامین اجتماعی استان گیلان در ادامه گزارش خود ضمن ابراز تاسف بابت ازدست دادن یکی از همکاران پرتلاش بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت به عنوان شهید راه سلامت افزود: از آغاز شیوع بیماری کووید ۱۹ همکاران درمان تامین اجتماعی در تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی به ویژه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) با تمام توان ارائه خدمت نمودند . ایشان با بیان اینکه تامین اکسیژن بیماران بستری کووید یکی از نیاز های اصلی این بیماران است افزود: در ابتدای سال جاری مرکز گازهای طبی در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت افتتاح شد تا در این زمینه در روز های بحرانی بیماران با کمبود اکسیژن مواجه نشوند.
دکتر حسین ابراهیمی اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک را یاد آور شد و اظهار داشت هم اکنون بیش از ۴۰۰۰ نفر از پزشکان استان در سامانه نسخه الکترونیک سازمان تامین اجتماعی ثبت نام و تایید شدند.ایشان تصریح نمود که نزدیک به ۱۰۰درصد پزشکان و درمانگران طرف قرار داد با تامین اجتماعی استان که بالغ بر ۱۱۰۰ پزشک و درمانگر می شوند به صورت الکترونیکی نسخه صادر می کنند. همچنین بیش از ۹۹ درصد از مراکز درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی گیلان در طرح نسخه نویسی  الکترونیک سازمان مشارکت دارند. ایشان تصریح نمود که به طور میانگین در ماه بالغ بر ۵۰۰ هزار نسخه الکنرونیک توسط پزشکان و درمانگران استان از طریق سامانه الکترونیک سازمان ثبت می شود.
دکتر حسین ابراهیمی در بخش دیگر از گزارش خود به عملکرد مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی گیلان اشاره نمود و افزود: در نه ماهه اول سالجاری نزدیک به ۹هزارو ۵۰۰ بیمار در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت بستری شدند که نزدیک به ۵۰۰۰ نفر مورد عمل جراحی قرار گرفتند که از این تعداد بیش از ۳۰۰۰ عمل جراحی بزرگ شامل مغز و اعصاب ، ارتوپدی و.. بوده است .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در ادامه خاطر نشان شد که ۱۴ مرکز درمانی ملکی تامین اجتماعی در نه ماهه اول سالجاری بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار بیمار را پذیرش نمودند که از این تعداد بیش از ۲۱۱ هزار بیمار توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص و بیش از ۷۰ هزار نفر توسط دندانپزشکان ویزیت شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =