تلاش و مجاهدت خالصانه سیمبانان نهایت معرفت و ایثار است

0 18

قائم مقام اجرائی در امور شهرستان ها شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پی با بارش شدید برف در استان گیلان با ارسال پیامی، از تلاشها و مجاهدتهای خالصانه سیمبانان و برقکاران شرکت تقدیر و تشکر کرد.

عصر کاسپین/ در این پیام چنین آمده است:

“برق لازمه رفاه و زندگی امروز می باشد تامین بدون وقفه این انرژی، بدون زحمات سیمبانان در تمامی بخش‌ها دست نیافتنی است و احداث و توسعه هزاران کیلومتر شبکه توزیع و تعمیر، نگهداری و رفع عیب شبکه‌های گسترده و عظیم برق با دستان معجزه گر آن‌ها صورت می‌گیرد.

 

آنها که با اراده و ایمانی قوی در هر ساعت از شبانه روز در مناطق صعب العبور با حضور مقتدر خود نسبت به تعمیر و بازسازی شبکه های آسیب دیده و برقراری مجدد جریان برق در منازل گرم هم استانی های خود جانفشانی و ایثارگری می کنند.

 

به راستی که واژه ها در بیان زحمات شما قاصرند و اینجانب و مجموعه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان همگی به یک باوریم که این حضور و پایمردی مجاهدانه ،نهایت معرفت و ایثار است .

 

امیدوارم به پشتوانه زحمات شبانه روزی شما بتوانیم خدمتی شایسته و در خور مردم شریف استان گیلان ارائه نمائیم،از خداوند متعال توفیق بیش از پیش برایتان مسئلت دارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =