سرپرست فرمانداری رشت، خبر داد: ۴۸۶ پروژه عمرانی دهه فجر در شهرستان رشت افتتاح می‌شود

0 8

سرپرست فرمانداری رشت از افتتاح ۴۸۶ پروژه دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: برای بهره برداری این طرح‌ها بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه صرف شده است

عصر کاسپین/ حمید رضا امام پناهی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب اقتصادی نبود بلکه یک انقلاب فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود که امروز در سطح جهان می‌توانیم تأثیر این انقلاب فرهنگی را مشاهده کنیم.
وی با تاکید بر اینکه امسال برنامه‌های متنوع و گوناگونی به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در سطح شهرستان رشت پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: ۴۸۶ پروژه عمرانی بخش دولتی و خصوصی در شهرستان در این ایام بهره برداری می‌شود.
سرپرست فرمانداری رشت، ادامه داد: این پروژه‌ها با هزینه بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار احداث و تکمیل شده اند.
وی همچنین با اشاره به اینکه از این تعداد ۴۶۵ طرح مربوط به بخش دولتی با اعتباری بیش از ۳۰۹ میلیارد تومان است، یادآور شد: از مجموع این طرح‌ها، ۲۱ پروژه نیز مربوط به بخش خصوصی با بیش از ۴۳۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
سرپرست فرمانداری رشت اضافه کرد: این تعداد پروژه هزار و ۵۸۱ فرصت شغلی ایجاد کرده که ۳۳۸ نفر مستقیم و ۱۲۴۳ نفر نیز غیر مستقیم است.
وی افزود: طرح های اشتغالزایی نیز پروژه های صنعتی، کشاورزی، خدماتی، ورزشی، اقامتی و بومگردی، طرح خرد حمایتی را شامل می شود.
امام پناهی همچنین بیان داشت: کلنگ زنی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل ٢٠٠ واحد با اعتبار ٧٠ میلیارد تومان در مسکن مهر رشت و پروژه یکهزار و ٧٠٠ واحدی با ۵۹۵ میلیارد تومان در سپیدرود رشت انجام می شود.
نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای اقدام جهادی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط مسئولان، تصریح کرد: امیدوار هستیم بتوانیم خدمات ارزنده‌ای در این راستا به مردم به ویژه نسل جدید انقلاب ارائه دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + هشت =