فضاسازی تبلیغات محیطی و رسانه‌ای برای ترویج نماز

0 25

نظارت بر اجرای شیوه‌ نامه ابلاغی ستاد اقامه نماز کشور از موضوعات مهمی بود که در جلسه شورای اقامه نماز مورد تاکید رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت قرار گرفت.

 

عصر کاسپین/ نادر حسینی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت در جلسه شورای اقامه نماز شهرداری رشت که در صحن شورا برگزار شد، اظهار داشت: نظارت بر اجرای شیوه‌نامه ابلاغی ستاد اقامه نماز کشور امری است که بر آن تاکید ویژه داریم.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت ضمن تاکید بر لزوم اقامه منظم نماز جماعت در مناطق، سازمانها و مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد: تقدیر از ائمه جماعت و کارکنان فعال شهرداری در حوزه اقامه نماز و اجرای مصوبات از جمله مواردی است که در شیوه‌ نامه ابلاغی ستاد اقامه نماز کشور بر آن تاکید شده است.

 

نادر حسینی نظارت و ارزیابی مستمر و دقیق دبیر ستاد اقامه نماز در سطح مناطق و سازمانهای وابسته به شهرداری را خواستار شد و اضافه کرد: فضاسازی تبلیغی اقامه نماز در سطح مناطق پنجگانه شهرداری رشت، نواحی، پارکها و فضاهای شهری، نصب و جانمایی تابلوها و بنرهایی مرتبط با نماز باید در دستور کار قرار گیرد.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا با بیان اینکه باید از سطح اماکن و فضاهای مدیریت شهری در اقامه نماز پایش، بازدید و ارزیابی میدانی انجام گیرد، تصریح کرد: انتظار داریم فضاسازی تبلیغات محیطی و رسانه‌ای برای ترویج امر اقامه نماز در بین کارکنان و سطح شهر توسط سازمان فرهنگی، مدیریت ارتباطات و سازمان سیما و منظر شهرداری رشت صورت گیرد.

 

حجت‌ الاسلام و المسلمین حقی دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری رشت نیز در این جلسه ابراز داشت: برآوردها نشان می‌دهد، بسیاری از امورات مربوط به این ستاد مغفول مانده و ساز و کار منظمی هم در طول سالهای اخیر نداشته است.

 

دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری رشت، تقویت فعالیتها در ستاد اقامه نماز شهرداری را خواستار شد و گفت: اگر قرار است تحول مثبت و رو به جلویی در ستاد اقامه نماز شهرداری ایجاد شود، پس از انجام مشورتها و تعیین ساز و کارها باید به سمت بهبود عملکردها در این حوزه باشیم.

 

حجت السلام و المسلمین حقی بهره گرفتن از امامان جماعت خوش فکر، جوان و دغدغه‌مند را نیز در بهبود عملکرد اقامه نماز در سطح مناطق و سازمانهای وابسته به شهرداری تعیین کننده و اثرگذار خواند و ابراز داشت: موضوعاتی نظیر تقدیر از امامان جماعت فعال، تقدیر از یاوران نماز، اجرای گسترده برنامه‌های فرهنگی، برگزاری مسابقات ویژه پرسنل شهرداری باید طبق چارت و شیوه‌ نامه ستاد اقامه نماز کشور اجرایی شود.

 

در پایان جلسه مدیر حراست، رئیس سازمان فرهنگی، مدیر ارتباطات، مسئول پایگاه بانوان و مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت نیز پیشنهاداتی در جهت ارتقاء اقامه نماز در مدیریت شهری ارائه دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 15 =