نگرانی از مثبت شدن ۵۰ درصد تست های کرونا در لنگرود

0 13

سرپرست فرمانداری لنگرود، با بیان اینکه تاکنون یک مورد امیکرون شناسایی شده است، گفت: بالغ بر ۵۰ درصد تست های پی.سی.آر گرفته شده از بیش از ۵۰ لنگرودی مثبت شده که جای نگرانی از ورود به پیک ششم دارد.

عصر کاسپین/ محمدرضا جلالی با اشاره به زرد شدن وضعیت کرونایی شهرستان لنگرود، اظهار کرد: متاسفانه شاهد سیر صعودی بیماران بستری و سرپایی در شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه باید با اجرای تمهیدات ویژه از نارنجی و حتی قرمز شدن وضعیت کرونایی ممانعت کنیم، افزود: کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در اماکن عمومی و پرتردد از جمله مدارس و مراکز آموزشی حضور دارند تا پروتکل های بهداشتی به نحو شایسته اعمال شود.

سرپرست فرمانداری لنگرود، با اشاره به انجام بازدیدهای سرزده از ادارات و مدارس و اماکن و…، عنوان کرد: از نزدیک در جریان وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم و خوشبختانه پروتکل ها در مدارس خوب رعایت می شود و باید استمرار داشته باشد لذا دانش آموزان نیز باید خودشان رعایت پروتکل ها را جدی بگیرند و اهمیت تزریق واکسن را به اولیا یادآور شوند.

جلالی، مثبت شدن بخش قابل توجهی از تست های پی.سی.آر را نگران کننده دانست و تصریح کرد: باید وضعیت را تحت کنترل بگیریم تا پیک ششم را به سلامت بگذرانیم.

وی با تاکید بر لزوم اقدامات اقناعی برای مردم جهت اهمیت تزریق دزهای اول و اول و حتی سوم، متذکر شد: با توجه به تزریق واکسن امیدواریم شاهد هجمه شدید ویروس در شهرستان نباشیم.

سرپرست فرمانداری لنگرود، با بیان اینکه تاکنون یک مورد امیکرون شناسایی شده است، گفت: بالغ بر ۵۰ درصد تست های پی.سی.آر گرفته شده از ۵۰ لنگرودی مثبت شده که جای نگرانی از ورود به پیک ششم دارد.

وی با اشاره به جایگاه شهرستان لنگرود در تزریق دزهای واکسن، ضافه کرد: ۸۷ درصد نوبت اول و ۸۲ درصد نوبت دوم را تزریق کردیم و در نوبت سوم پوشش ۳۳ درصدی داریم که باید با همکاری مردم افزایش یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + پنج =