چهار مرکز جدید استخراج رمز ارز غیرمجاز در استان گیلان کشف و جمع آوری شد

0 26

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از شناسایی و جمع آوری۱۲ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیر مجاز طی روزهای اخیرخبر داد.

عصر کاسپین/ هنرمند افزود : با همکاری کارشناسان دفتر بازرسی و خدمات مشترکین و عوامل محترم نیروی انتظامی در دی ماه ۱۴۰۰ پنج مرکز غیرقانونی استخراج ارز دیجیتال در شهرهای،فومن،سیاهکل و بندر انزلی و کلاچای کشف و ضبط شده است.
وی گفت: فعالیت‌های بدون مجوز این قبیل واحدها منجر به ناپایداری شبکه، تشدید خاموشی ناخواسته و آسیب رسانی به لوازم برقی مشترکین و در نتیجه نارضایتی هم استانی های ارجمند خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت : از این ۱۲ دستگاه ۶ دستگاه در یک اقامتگاه گردشگری واقع در شهرستان فومن، ۲ دستگاه در یک واحد مسکونی در شهر کلاچای، ۲ دستگاه در یک منزل مسکونی در شهرستان سیاهکل و دو دستگاه در یک واحد مسکونی در شهرستان بندرانزلی با گزارش مردمی و هماهنگی با عوامل نیروی انتظامی و مراجع قضایی کشف و جمع آوری شده است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بیان داشت : در راستای جلوگیری از تضییع حقوق عامه، شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، اقداماتی از قبیل رصد و پایش لحظه ای بار شبکه های توزیع برق، میزان مصرف برق مشترکین در دوره‌های زمانی مختلف و همچنین بازرسی‌های حضوری کارشناسان این شرکت را در دستور کار خود قرار داده است.

هنرمند افزود : از سال گذشته تا کنون، بیش از ۵ هزار دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در گیلان شناسایی شده است که بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال به صنعت برق استان خسارت وارد کرده اند.

وی گفت: هموطنان گرامی می توانند در صورت شناسایی مراکز استخراج غیرمجاز رمزارز اطلاعات مربوطه را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ و یا مراجعه حضوری به واحد حراست شرکت توزیع برق محل زندگی خود اعلام نمایند.

اطلاعات و مشخصات هویتی گزارش دهندگان به صورت کاملا محرمانه حفظ می شود و به گزارش هایی که منجر به کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز گردد تا سقف ۲۰ میلیون تومان پاداش نقدی تعلق می گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 11 =