کوتاه نمودن فرآیند واگذاری زمینهای شهرداری به اپراتورها 

0 16

شهردار رشت با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان به منظور همکاریهای مشترک و رفع مشکلات فرآیند واگذاری زمینهای شهرداری به اپراتورها دیدار کرد.

عصر کاسپین/ سید امیر حسین علوی شهردار رشت در دیدار با فرزاد توکلی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با تاکید بر اینکه همکاری فی مابین شهرداری و شرکت ایرانسل از گذشته وجود داشته بیان کرد: اگر اپراتور ایرانسل تمایل به توسعه همکاریهای دو جانبه داشته باشد، این آمادگی در شهرداری رشت وجود دارد.

 

سید امیر حسین علوی افزود: نگاه شهرداری توسعه همکاری‌ در زمینه سرمایه‌گذاری در بخشهایی چون خدمات شهری، حمل و نقل و پسماند است که مشتاقانه از طرحها و ایده ها در این زمینه استقبال می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه در سطح عمومی شهروندان رشت نگاه منفی نسبت به افزایش دکل های مخابراتی دارند، اذعان داشت: با تعدد دکل های مخابراتی در سطح شهر مراجعات مردمی به شورا و شهرداری به دلیل دید منفی افزایش یافته است. بنابراین لازم است تا شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با افزایش اطلاع رسانی و فرهنگ‌ سازی و بیان علمی مباحث برای شهروندان، این نگاه منفی شهروندان را تعدیل کنند.

 

علوی با اشاره به لایحه ساماندهی، یکپارچه سازی و تجمیع دکل‌‌ها در سطح شهر، گفت: یکی از بخشهای توافق در این لایحه مبنی بر نصب نسل جدید و زیباتری از دکل ها می باشد. بنابراین برای این موضوعات باید چاره‌ اندیشی صورت گیرد تا اعتماد و توافق فی مابین رعایت و سطح همکاریها بیشتر گردد.

 

شهردار رشت با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی و زیرساختی شهر رشت در بخش خدمات تلفن همراه و اینترنت می باشد، بیان داشت: افزایش جمعیت و ساختمانهای بلند مرتبه نیاز به خدمات مخابراتی را افزون می‌کند و قطعا رفع این مشکلات موجب افزایش متقاضیان، درآمد و همکاری بیشتر از طریق نهادهای شهری می‌شود. در این راستا ما سعی خواهیم کرد، فرآیند واگذاری زمینهای شهری را تسهیل کنیم و این مهم طبق قانون میسر نخواهد بود مگر با مجوز شورای شهر

 

علوی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نوع تهاتر اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با شهرداری رشت، اذعان داشت: بهتر است این شرکت با روشی مناسب و در قالب خدمات دهی با شهرداری تهاتر کند.

 

سید امیر حسین علوی با اشاره به پیشنهادهای ارائه شده اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان، اظهار داشت: در صورتی که پیشنهادات ارائه شده به جد پیگیری شود، شهرداری این آمادگی را دارد تا از طریق سازمان فناوری اطلاعات این اتفاقات را رقم زند.

 

در ادامه فرزاد توکلی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از توجه کلیه اپراتورهای کشور به رفع مشکلات زیرساخت شهر رشت خبر داد و در مقابل از شهردار رشت درخواست کرد تا در کوتاه نمودن فرآیند واگذاری زمین به اپراتورها کمک نماید.

 

در این جلسه مشترک ضمن تاکید بر حل مشکلات فی مابین، از افتتاح اولین دکل زیباسازی شده در پارک ۱۱۶ گلسار رشت خبر داده شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 19 =