سیدحسین رضویان:عدم ثبات مدیریتی به شهر آسیب زده اما ثباتی که نزاع و منازعه هم باشد نمی‌تواند کاری برای رشت انجام دهد

0 13

عصرکاسپین/سید حسین رضویان در بیست و ششمین جلسه شورا با اشاره به اینکه شهر رشت نیازمند نوسازی است گفت: زمان مناسبی را شورا اختصاص داد تا با دقت مناسبی بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال ۱۴۰۱ بررسی و تایید شود و در این بین نوسازی شهر در اولویت قرارداده شده و به مباحثی همچون فضای سبز و زیباسازی نیز توجه شده است.
رضویان افزود: بودجه مناسبی برای فعالیتهای فرهنگی و ورزشی در دل محلات دیده شده است. در بسیاری از محلات کم برخوردار رشت حتی یک زمین ورزشی ساده وجود ندارد و این نشان دهنده آن است که مدیریت شهری در سال‌های گذشته در این حوزه به درستی عمل نکرده است.
وی با تاکید بر توزیع عادلانه بودجه در محلات رشت، تصریح کرد: مردم در برخی از محلات حاشیه‌نشین رشت، نیازهای خود را با بغض مطرح می‌کنند و باید این مشکل را در سال ۱۴۰۱ برطرف کنیم.
رضویان در ادامه به موضوع طرح سوال از شهردار رشت اشاره کرد و گفت: همه ما بارها اعلام کردیم که‌ عدم ثبات مدیریتی به شهر آسیب زده اما ثباتی که نزاع و منازعه هم باشد نمی‌تواند کاری برای رشت انجام دهد.
وی افزود: در گذشته هم گفتم که نیاز است نهاد ناظر و نهاد شهرداری رابطه خود را تنظیم کنند و امروز شهر ازعدم تنظیم روابط ضربه خورده است.
رضویان با بیان اینکه تاریخ قضاوت‌گر تک تک ما خواهد بود، افزود: وحدت شورا و شهرداری بیش از هر چیزی سازنده است، وحدتی که سازنده باشد و دل شهروند نلرزد که امروز و فردا چه اتفاقی می‌افتد. در مکتب امام حسین آموختم هر گونه که زندگی می‌کنم نباید به حقیقت خیانت کنم زیرا امام حسین به حقیقت خیانت نکرد و تا امروز که در صحن شورا حضور دارم می‌توانم سرم را بالا بگیریم که به رای مردم خیانت نکرده‌ام.
عضو شورای شهررشت با تاکید بر اینکه طرح چندین باره سوال از شهردار کمکی به شهر نمی‌کند، یادآور شد: آنچه که سازنده است وحدت مدیریت شهری و ارتباط تنظیم شده و مداوم شورا و شهردار است.
رضویان با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد وفاق عمومی هستیم تا هرکسی که در جایگاه مدیریت شهری قرار می‌گیرد با شورا همدل باشد و شورا نیز دست یاری به سوی شهردار دراز کند، افزود: امیدوارم هر آن چه که رقم می خورد مناسب برای شهر رشت باشد و نقش رسانه‌ها و مردم در این اتفاق بی‌بدیل است و ان شاالله یکبار برای همیشه دست به دست هم بدهیم و با وحدت بتوانیم شهری را بسازیم که دوستدار شهروند باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =