تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی

0 63

دلخوش اباتری تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی را خواست مجلس ذکر کرد و با بیان اینکه برای این کار تامین اعتبار لازم انجام شده است گفت: مجلس در حال حاضر با سه شیفت کاری مشغول بررسی تبصره‌های درآمدی بودجه ۱۴۰۱ است.

عصر کاسپین/ «سید کاظم دلخوش اباتری» اظهار داشت: طبق قانون، نیروهای شرکتی به چند دسته تقسیم می‌شوند که نیروهای قرارداد کار معین، طرحی و سایر نیروها را شامل می‌شود و مجلس در یک اقدام مثبت نسبت به تعیین تکلیف و ساماندهی آن‌ها اقدام کرد.

 

نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس با بیان اینکه برای حل مشکل نیروهای شرکتی طرحی نیز در کمیسیون اجتماعی تهیه شده است تصریح کرد: اخیرا هم تعدادی از نمایندگان مجلس آمدند و امضاهایی را در این خصوص جمع‌آوری کردند و در مجموع مجلس از همان ابتدا به دنبال حل مشکل نیروهای شرکتی و قراردادی بود.

 

دلخوش اباتری تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی را خواست و نیت مجلس ذکر کرد و بیان داشت: در حال حاضر در کمیسیون تلفیق مجلس نیز تامین اعتبار لازم برای این کار انجام شده است و در مورد تبدیل وضعیت نیروها هم قصد داریم به سمت تدوین قانونی دائمی حرکت کنیم زیرا با قانون یکساله بودجه نمی‌توان برای این نیروها قانون دائمی تدوین کرد.

 

وی ضمن اشاره به روزهای پرکار مجلس برای بررسی بودجه حتی به شکل سه شفیت عنوان کرد: در حال حاضر مشغول بررسی تبصره‌های درآمدی بودجه ۱۴۰۱ هستیم و در این تبصره‌ها درآمدهای دولت را از محل عوارض، واگذاری‌ها، فروش نفت، مالیات و امثالهم مشخص می‌کنیم.

 

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر اینکه هفته آینده روند بررسی بخش هزینه‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در مجلس آغاز می‌شود خاطرنشان کرد: در این بخش هم تصمیم‌گیری خواهد شد که درآمدها و منابع دولتی دقیقا در کجاها باید هزینه شود تا به واسطه آن بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

/شبستان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.