توزیع ۳۱۰۰ اصله نهال در محلات

0 21

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت همزمان با هفته درختکاری اقدام به کاشت گونه های متنوع درخت در محلات مناطق پنجگانه شهر رشت نمود.

 

عصر کاسپین/ طیبه بینا رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت با بیان اینکه درختکاری راه‌ حلی مناسب برای مبارزه با آلودگی است،‌ اظهار کرد: از آن جایی که در هفته درختکاری قرار داریم، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت نیز همچون دیگر سالها به این مهم پرداخته و نسبت به توزیع ۳۱۰۰ اصله نهال در بین محلات مناطق شهری اقدام کرده است.

 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت با اشاره به آماده سازی سیمای شهر رشت در استقبال از فصل بهار تصریح کرد: در روز سه شنبه ۱۷ اسفند عملیات کاشت گونه های متفاوت نهال در مسیرهایی از محلات مناطق پنجگانه رشت انجام خواهد شد.

 

طیبه بینا از غرس گونه عنبرالسائل در مسیر رفیوژ میانی امام رضا (ع) بعد از پل جانبازان در منطقه سه خبر داد و گفت: در مسیرهای دو طرف بلوار نماز، خیابان جوان و پارک شقایق به سمت میدان رازی در منطقه یک، همچنین کاشت گونه های ون بومی، ژینکو، انجیری، زیتون تلخ، نارون چتری، انجیری سدروس و بلوط در مناطق دو و چهار صورت خواهد پذیرفت‌.

 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت در ادامه افزود: کاشت نهال در روز چهارشنبه ۱۸ اسفند راس ساعت ده صبح در مسیر جاده تهران روبروی جرثقیل امداد با کاشت گونه ژینکو توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز و همکاری شهرداری منطقه پنج آغاز خواهد شد.

 

بینا در پایان گفت: برنامه های هفته درختکاری در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با مشارکت سازمانهای مردم نهاد در محلات مناطق پنجگانه شهر رشت به اجرا در خواهد آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.