دکتر کلابز منتخب لبخند سوم

0 15

دکتر کلابز استارت‌اپی که در حوزه سرویس مدیریت هوشمند مشتریان یا همان باشگاه مشتریان عنوان یک ایده‌ی خلاقانه و فناورانه است که در سومین فراخوان پیش شتابدهی هاب شیراز با نام «لبخند سوم» موفق به حضور در مرحله ارزیابی نهایی برای جذب سرمایه‌گذار شد.

عصر کاسپین/ پیش شتاب دهی هاب شیراز هاب در واقع شرکت مشترکی‌ست که از توافق‌نامه دانشگاه شیراز و شرکت همراه اول در راستای حمایت از استارتاپ‌ها و توسعه‌ی فضای کسب‌وکار‌های نوپا شکل گرفته و برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری کشور پذیرای تیم‌ها، استارتاپ‌های فعال و افراد علاقه‌مند و صاحب ایده در موضوعات «سلامت دیجیتال»، «تجارت الکترونیکی»، «آموزش مجازی و تولید محتوا»، «بازی و رسانه‌های دیجیتال» و «شهر هوشمند» است.

حضور در این پیش شتاب دهی علاوه بر ارزیابی های تخصصی توان جذب سرمایه ایده ها و شرکت های فناور ، در صورت پذیرفته شدن از امکاناتی مانند دریافت گرنت (پژوهانه) پنجاه‌میلیون تومانی به‌صورت بلاعوض، دوره‌ی آموزشی بوت آپ، جلسات منتورینگ و فضای کار اشتراکی و سرمایه گذاری تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان، بهره‌مند می‌شوند.

دکتر کلابز میزبان بیش از یک میلیون مشتری و حدود ۸۰۰ کسب و کار در کشور می باشد و توانسته با ارائه زیرساختهای باشگاه مشتریان علاوه بر ایجاد ارزش های ویژه برای مشتریان در کسب و کارها، توسعه چشم گیری برای کسب و کارها بهره بردار زیرساختهای فعلی ایجاد نماید.

خدمات این شرکت صرفاً توسعه دهنده برنامه های نرم افزاری نیست، بلکه تیمی متشکل از کارشناسان بازاریابی، فروش، بازرگانی، متخصصین تبلیغاتی و متخصص برنامه نویسی و آشنا به تکونولوژیهای روز دنیا است که می تواند بعنوان شرکای تجاری در بخش راه اندازی باشگاه مشتریان و ارائه برنامه های وفاداری در مسیر توسعه کسب و کار مشتریان باشد.

   علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت دکتر کلابز به نشانی https://drclubs.ir/ مراجعه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.