مدیر کل بیمه سلامت گیلان: تا کنون بیش از ۲۶هزارنفر افراد فاقد پوشش بیمه شناسایی

0 20

دکتر محمدی در نشست با خبرنگاران گفت:درگام ششم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با اولویت محلات کم برخوداربیش از ۲۶هزارنفر افراد فاقد پوشش بیمه شناسایی شدند که از این تعداد برای بیش از ده هزار نفر پوشش بیمه ای برقرار وبرای بقیه افراد به دلیل نداشتن عکس در حال پیگری وانجام می باشد.

عصر کاسپین/ محمدی افزود: با همکاری و همراهی بسیار خوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرح پوشش همگانی بیمه سلامت رایگان بهمن ماه به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان گیلان آغاز شد و بر اساس این طرح همه کسانی که فاقد هرگونه بیمه درمانی هستند با اولویت درمناطق کم برخوردار و حاشیه شهر ها به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد تا کنون بیش از۲۶هزارنفر افراد فاقد پوشش بیمه شناسایی شدند که از این تعداد بیش از ۱۰ هزار نفر پوشش بیمه ای برقرار وبرای بقیه افراد به دلیل نداشتن عکس در حال پیگری وانجام می باشد .وی افزود: اگر مردم افراد کم درآمد که بیمه نداشته باشند را می‌شناسند، حتما به ما معرفی کنند.

جمشید محمدی با اشاره به پیگیری های استانداری گیلان برای اجرای این طرح گفت:با همکاری اداره کل امور اجتماعی استانداری روند اجرای این طرح پیگیری می شود و پیش بینی ما اینست که تا پایان سال جاری هیچ گیلانی بدون پوشش بیمه ای در استان گیلان نخواهیم داشت. بدون تردید بیمه سلامت به رسالت خود در ارایه خدمات مناسب به اقشار آسیب پذیر پایبند است

لازم به ذکر می باشد مردم عزیز استان می توانند با شماره گیری کددستوری # ۱۶۶۶ * از وضعیت بیمه ای خود مطلع شوند .همچنین جهت توانمند سازی ، آموزش ، آگاهی و اطلاع رسانی بیمه شدگان وپزشکان می توانند به سایت اداره کل بیمه سلامت گیلان با آدرس https://gl.ihio.gov.ir سربرگ” اطلاعیه های مهم مراجعه نمایند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.