پیام تبریک سرپرست بهزیستی گیلان به مناسبت ۲۱ اسفند الی ۲۱ مارس دهه سندروم داون

0 23

سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان در پیامی ۲۱ اسفند الی ۲۱ مارس دهه سندروم داون را تبریک گفت

عصر کاسپین/ ۲۱ مارس هر سال میلادی از سال ۲۰۰۵ توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان روزجهانی سندرم داون نامگذاری شده است . این‌روز در ایران در اکثر سالها دقیقا مطابق با نوروز و اول فروردین ماه می باشد.

اینجانب ضمن تبریک‌این روز به همه ی افراد با سندرم داون استان گیلان و خانواده ها و همراهان و مربیان و یاورانشان،  تاکید می کنم سندرم داون یک بیماری نیست بلکه یک تفاوت است . تفاوتی به اندازه ی یک کروموزم اضافه که موجب عشق ومهربانی و صداقت و صفای این افراد میگردد. 

سازمان‌بهزیستی خدمات گسترده ای  برای این‌ افراد فراهم نموده ،  که با استفاده از حداکثر توان و ظرفیت و در نهایت موفقیت افراد با سندرم داون ، علاوه بر خدمات بهزیستی می بایستی از ظرفیت های اجتماعی و پتانسیل های منطقه ایی نیز به نفع این‌عزیزان استفاده کرد .

همچنین با تقدیر از عملکرد کانون های سندرم‌داون استان‌گیلان در شهرهای رشت و لاهیجان‌، گسترش تشکل های مردم نهاد تخصصی سندرم داون در کشور ، موجب افزایش کیفیت و اعتلای زندگی این عزیزان در تمام کشور می شود .
 ماه اسفند به عنوان ماه آگاهی بخشی  موضوع سندرم داون به جامعه ایرانی است ، از همه ی فعالان‌اجتماعی و آحاد مردم‌ درخواست می شود ” بیایید امسال همه ی ما صدای افرادی باشیم که با سندرم داون زندگی میکنند یا برای موفقیت و اعتلای زندگی آنها تلاش می نمایند. / روز جهانی سندرم داون بر تمامی فرشته های زمینی دیارمان مبارک‌باد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.