اجرای طرح “خانه تکانی شهری” – نصب المان های نوروزی – کاشت ۱۳ هزار نشای گلهای فصلی

0 12

یوسف یزدانی مدیر منطقه دو شهرداری رشت گفت: با تاکید شهردار محترم رشت مبنی بر آمادگی شهرداری برای خدمت رسانی به شهروندان و آماده سازی شهر برای استقبال از سال جدید، شهرداری منطقه دو نیز همگام با سایر مناطق با آمادگی کامل به استقبال از بهار می رود.

 

عصر کاسپین/ یوسف یزدانی مدیر منطقه دو شهرداری رشت در راستای برنامه های استقبال از بهار عنوان داشت: شهرداری منطقه دو در بخشهای عمرانی، خدماتی و فرهنگی، شهر رشت را برای استقبال از بهار آماده می کند.

مدیر منطقه دو شهرداری رشت با اشاره به اجرای طرح “خانه تکانی شهری” در محدوده منطقه دو بیان داشت: این طرح در راستای استقبال از بهار با هدف پاکسازی و نظافت شهری در محدوده محلات منطقه دو آغاز شده و تا پایان نوروز ادامه دارد.

یوسف یزدانی تصریح کرد: منطقه دو شهرداری به واسطه در برگرفتن بافت مرکزی، بازار بزرگ رشت، پیاده راه فرهنگی، پارک شهر، ساغریسازان و … یکی از پرترددترین نقاط شهر محسوب شده و گردشگران زیادی نیز در ایام نوروز در این محدوده حضور خواهند داشت.

وی جانمایی شش المان سفره هفت سین و المان نوروزی در مزار حشمت، میدان صیقلان، ابتدای بلوار امام (ره)، عمارت کلاه فرنگی، سبزه میدان و پارک بانوان را از دیگر اقدامات استقبال از بهار برشمرد.

مدیر منطقه دو شهرداری رشت  کاشت ۱۳ هزار نشای گلهای فصلی ، سه هزار گل شب بو، ۴۰۰ جعبه گل بنفشه، ۴۰ گلدان گل شمعدانی و سه هزار گل کلم، خرید ۷۵۰۰ گل لاله،  تخلیه و نظافت آبنماها،  رنگ‌آمیزی جداول، تداوم عملیات ترمیم، مرمت و روکش آسفالت در محلات را از دیگر اقدامات منطقه برشمرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =