احداث قریب به ۲۸ هزار متر کابل خودنگهدار در شهرستان رودبار طی سالجاری

0 19

محمداسماعیل هنرمند جزئیات اجرای طرح احداث کابل خودنگهدار و برکناری شبکه های فرسوده بمنظور ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی در شهرستان رودبار را مورد ارائه قرار داد.

عصر کاسپین/ وی گفت : آئین اختتامیه اجرای طرح جهادی احداث کابل خودنگهدار سال ۱۴۰۰ بصورت نمادین در محله پیرانچال شهرستان رودبار با حضور طهمورث عموپور فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد.

در این آئین هنرمند اظهار داشت: مجموعه تلاش کارکنان توزیع برق گیلان در راستای بهسازی و اصلاح شبکه های توزیع برق و تامین برق پایدار برای مشترکین محترم می باشد.

وی افزود: امروز در محله پیرانچال شهرستان رودبار ۱۹۲۵ متر کابل خودنگهدار با اعتباری معادل ۲۲۰۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۹ نیز بیش از ۲۸ هزارمتر شبکه فرسوده در شهرستان رودبار با کابل خودنگهدار جایگزین شد و برای اجرای آن  بیش از ۲۱۲۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

همچنین طهمورث عموپور فرماندار رودبار ضمن تشکر از فعالیت های توزیع برق گیلان گفت؛ ایجاد هماهنگی، هم دلی و هم افزایی بین نخبگان و تأثیرگذاران از اولویت‌های پیشرفت و توسعه رودبار است.

وی افزود: هدف اصلی و غایی جلب رضایت مردم است و تلاش مجموعه توزیع برق با وجود شرایط کرونایی در سطح کشور قابل ستایش است و تداوم روند خدمات رسانی به مردم و فراهم آوردن زیر ساخت لازم برای توسعه هرچه بیشتر باید مدنظر باشد.

گفتنی است این آئین با حضور مهدی منوچهری سرپرست توزیع برق شهرستان رودبارو تنی چند از مسئولین محلی اجرا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + 5 =