افزایش ۵۰ درصدی تولید آسفالت در سه ماهه اخیر نسبت به سال گذشته

0 24

رئیس سازمان عمران و باز آفرینی شهرداری رشت در ارائه گزارش عملکرد صد روزه سازمان، قیر را مهمترین ابزار تهیه آسفالت عنوان کرد و گفت: قیر به عنوان ماده اولیه در تهیه آسفالت در صد روز گذشته هم از منابع داخلی شهرداری و هم از منابع دولتی تامین گردید.

 

عصر کاسپین/ رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت از افزایش ۵۰ درصدی تولید آسفالت در سه ماهه اخیر نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: تولید آسفالت از حدود ۵ هزار و ۲۰۰ تن در سه ماه آبان تا بیستم بهمن سال گذشته به بیش از ۱۱ هزار تن در مدت مشابه سال جاری افزایش یافت.

 

وی با اشاره به محلات هدف بازآفرینی شهر رشت تصریح کرد: در سه ماهه اخیر ۵۲۹ تن قیر دولتی با اعتبار ۶ میلیارد تومان جذب گردید که بیش از نیمی از این مقدار در کارخانه آسفالت شهرداری تخلیه و جهت مرمت مسیرهای مورد تعرفه شهرداری که نیاز به بازآفرینی و مرمت داشتند، مورد استفاده قرار گرفت.

 

میثم حرف خواه با تاکید بر تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار از سوی اداره کل راه و شهرسازی جهت آسفالت مسیرهای هدف بازآفرینی یادآور شد: بنابر صلاحدید شهردار محترم مقرر گردید، ترمیم محلات مورد هدف بازآفرینی از منابع داخلی شهرداری تامین و انجام شود، سپس شهرداری نسبت به ارائه GPS مسیرهای موردنظر، اخذ شیت های آزمایشگاهی و ارائه سایر آیتم ها به اداره کل راه و شهرسازی اقدام نماید تا مبلغ اعتبار لازم به حساب شهرداری واریز گردد.

 

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت با اشاره به تقسیم  آسفالت تولیدی سه ماهه اخیر بین مناطق اذعان داشت: با توجه به اینکه مناطق سه، چهار و پنج از معابر خاکی بیشتری برخوردار هستند، بالطبع آسفالت بیشتری به این سه منطقه تعلق خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به اورهال ماشین آلات سنگین سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت اظهار داشت: ماشین آلات سنگین این سازمان که به دلیل نقص فنی متوقف و از چرخه کار خارج شده بودند، پس از تعمیر و اورهال به ناوگان خودرویی شهرداری افزوده شدند.

 

حرفت خواه با اشاره به ارسال شن و ماسه برای پوشش زباله های سراوان، خاطر نشان کرد: سازمان عمران روزانه کار برداشت مصالح و تحویل آن به پیمانکاران سازمان پسماند جهت کاور کردن زباله در محل سایت زباله سراوان را بر عهده دارد.

 

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت از اخذ اعتبار خرید فنیشر پس از چندین سال انتظار خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری سید امیر حسین علوی شهردار محترم رشت و اعضای شورای شهر در صحن علنی شورا این اعتبار به صورت وام از سازمان همیاری شهرداریهای کل کشور جذب و مقدمات خرید نیز فراهم شد تا در راستای حفظ بیت المال در سال جدید با ماشین آلات به روز کار پخش آسفالت را با کیفیت مطلوب در برنامه کاری خود داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 5 =