اقدام ارزشمند شهرداری برای افزایش فضای سبز با هدف توسعه گردشگری

0 18

مراسم کاشت نهال و گونه های درختی جاده تهران با حضور امام پناهی فرماندار شهرستان رشت، شفیعی رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر رشت، علوی شهردار رشت و دیگر مدیران شهری برگزار گردید و در این مراسم ضمن استقبال از عملکرد شهرداری رشت در توسعه فضای سبز بر لزوم همگرایی و مشارکت دستگاههای اجرایی با مدیریت شهری تاکید شد.

 

عصر کاسپین/ سید امیر حسین علوی شهردار رشت در این مراسم که دیروز برگزار گردید با پاسداشت ایام فرخنده شعبانیه و تبریک روز پاسدار از استاندار گیلان، فرماندار شهرستان رشت و شورای شهر به شکل ویژه تشکر کرد و اظهار داشت: در ماههای پرکار انتهای سال قرار داریم و در همینجا لازم می‌دانم از تمام مدیران و نیروهای مجموعه شهرداری رشت برای تکمیل پروژه‌ها و طرحها قدردانی به عمل آورم.

 

شهردار رشت با بیان اینکه رویکرد امسال مجموعه شهرداری در بحث درختکاری و انتخاب گونه‌های ماندگار برای کاشت متفاوت از سالهای گذشته بوده است، افزود: برای سال آینده نیز اقدامات گسترده‌تری در شهرداری رشت برنامه‌ریزی شده و بودجه لازم را برای آن اختصاص داده ایم.

 

علوی بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری رشت را کاملا عمرانی و عملیاتی با رویکرد توسعه زیرساختهای شهری و انجام خدمات روبنایی اعلام کرد و گفت: تمام هدف و تلاشمان این است که رشت یک دوره تحول را با کمک مجموعه مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر و فرمانداری تجربه کند تا به واسطه آن مردم نیز طعم خوش خدمت را بچشند.

 

حمیدرضا امام پناهی فرماندار شهرستان رشت نیز در این مراسم بیان داشت: افزایش فضای سبز و اهتمام شهرداری رشت بر روی مقوله درختکاری بسیار ارزشمند است.

 

فرماندار شهرستان رشت ایجاد فضای سبز در ورودی‌های شهر رشت را اقدام بسیار خوب شهرداری خواند و ضمن استقبال از چنین رویکردهایی عنوان کرد: چنین اقداماتی در شهر آن هم در مرکز استان گیلان بسیار ماندگار هستند و برای حفظ محیط زیست نیز بسیار مفید واقع می‌شود.

 

امام پناهی افزایش فضای سبز را یکی از مؤلفه‌های توسعه گردشگری دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم با حرکت بسیار ارزشمندی که شهرداری رشت در جهت ایجاد فضای سبز و درختکاری به ویژه در مبادی ورودی به شهر در پیش گرفته شاهد تغییرات مثبتی در مرکز استان باشیم.

 

سید شمس شفیعی رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر رشت نیز در این مراسم ضمن قدردانی و سپاس از شهردار رشت اذعان کرد: انتظار داریم دستگاههای مختلف برای موفقیت مدیریت شهری همگرایی داشته باشند زیرا هیچ دستگاهی به اندازه شهرداری به این یکپارچگی و هم‌افزایی نیاز ندارد.

 

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر رشت ماهیت کار شهرداری را تکیه بر مشارکت همه دستگاهها دانست و ضمن قدردانی از اقدامات اخیر استاندار گیلان برای حل و فصل معضلات پسماند شهر رشت ابراز داشت: در تلاشیم با همت همه اعضای شورای شهر و تلاش شبانه روزی شهردار رشت و مدیران خدوم این نهاد بتوانیم مسائل و مشکلات شهر را برطرف کنیم.

 

شفیعی اظهار داشت: امیدواریم با هزار میلیارد تومان اعتبار و پول نقدی که تخصیص پیدا کرده بتوانیم در دولت انقلابی رئیس جمهور محترم دو معضل پسماند و رودخانه های آلوده شهر رشت ساماندهی شوند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =