تشکیل دبیرخانه میز خدمت در معاونت عمرانی فرمانداری / روح حاکم بر میز خدمت، رویکرد جهادی و انقلابی است

0 14

فرماندار رشت با تاکید بر ادامه برگزاری مستمر و منظم جلسات میز خدمت در سال جدید، از تشکیل دبیرخانه میز خدمت در حوزه معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان خبر داد.

عصر کاسپین/ دکتر حمیدرضا امام پناهی در جلسه میز خدمت دهستان لاکان از توابع بخش مرکزی که در بقعه متبرکه آقا سید ابراهیم(ع) لاکان و با حضور معاونت عمرانی فرمانداری، سرپرست بخشداری مرکزی و روسای ادارات شهرستان برگزار شد، با تاکید بر این مطلب که آمارها گویای این واقعیت اند‌که حجم خدمات ارائه شده به روستاها و مناطق محروم در نظام مقدس جمهوری اسلامی با دوران طاغوت قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: دولت انقلابی با تمام توان در‌کنار دهیاران و شوراهای اسلامی برای پیشبرد اهداف عمرانی، توسعه ای و طرح‌های محرومیت ‌زدایی قرار دارد.

دکتر امام پناهی با عنوان اینکه مسائلی مانند آب شرب روستایی، برق، بهسازی راه‌ها و لایروبی انهار نقطه مشترک معضلات روستاها است و برون رفت از این شرایط نیازمند تصمیمات کلی و ارائه راه حل های کارشناسی و جهادی است، اظهار داشت: امیدواریم با استمرار و استحکام رابطه دو طرفه مردم و مسئولین در جلساتی مانند میز خدمت، روحیه انقلابی و رویکرد جهادی به امور؛ بخش عمده معضلات روستانشینان مرتفع شود‌.

فرماندار رشت یکی از برکات برگزاری میز خدمت را حضور مسئولین در بین مردم و بررسی میدانی مشکلات دانسته و با تاکید بر اینکه هر جا مشکلی وجود دارد مسئول دولت سیزدهم در میان مردم حاضر است، گفت: رابطه بی‌واسطه مردم و مسئولین و حذف بروکراسی اداری از جمله اهداف این جلسات است که با جدیت دنبال خواهد شد‌. 

وی با اشاره به اینکه در زمینه آب شرب روستایی، شهرستان رشت با مشکلات عدیده ای رو به رو است، خاطرنشان کرد: با عنایت به حمایت های استاندار محترم تلاش خواهد شد تا با استفاده از ظرفیت نمایندگان مردم شریف شهرستان و تخصیص اعتبارات ملی، این مشکل به صورت بنیادین مرتفع شود‌.

دکتر امام پناهی با تاکید بر نقش اقلیم در کاهش عمر مفید و فرسایش آسفالت معابر روستایی، اظهار داشت: با اتخاذ تدابیر کارشناسی و همت مسئولین مربوطه، در سال آینده در زمینه وضعیت راه ها و معابر داخل و خارج از بافت روستا‌ها به سطح قابل قبولی خواهیم رسید‌.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر‌تداوم برگزاری جلسات میز خدمت در دهستان‌های تابعه شهرستان رشت، ادامه داد: با هدف دسته‌بندی مشکلات، بررسی دقیق مسائل و ارائه راهکارهای فنی و کارشناسی؛ دبیرخانه میز خدمت در معاونت عمرانی فرمانداری تشکیل گردیده که با جمع بندی اطلاعات و در هماهنگی با دستگاه های متولی‌گام‌های موثر و محسوس در جهت کاهش معضلات برداشته خواهد شد‌.

دکتر امام پناهی با بیان این مطلب‌ که دبیرخانه میز خدمت فرمانداری در ارتباط با دهیاران و اعضای شورای اسلامی با احصاء و دسته‌بندی مشکلات و با حضور کارشناسان فنی در حوزه معاونت عمرانی ضمن پردازش اطلاعات و تبادل نظر با بخشداران و ادارات مربوطه؛ جمع‌بندی و پیگیری هدفمند موارد مطرح شده تا حصول نتیجه را در دستور کار خواهد داشت، تاکید کرد: مصوبات جلسات میز خدمت برای کلیه دستگاه‌های اجرایی لازم الاجرا خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 20 =