رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی عنوان کرد:تلاش فعالان عرصه بهداشت محیط در مدیریت بحران کرونا قابل توجه و مثمر ثمر بوده است

0 17

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، ضمن تبریک روز بهداشت محیط ، تلاش فعالان این عرصه را در مدیریت بحران کرونا، قابل توجه و مثمر ثمر عنوان کرد.

 
عصر کاسپین/ دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی بهداشت محیط را به تلاشگران و متصدیان عرصه بهداشت، تبریک گفت.

در پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛

روز  ملی بهداشت محیط فرصتی برای تجلیل و تقدیر از تلاشگران عرصه  بهداشت محیط است که با تلاش شبانه روزی خدمت به جامعه را برگزیده اند.

فعالان بهداشت محیط در نظام سلامت، انسان‌های گرانقدری هستند که بی وقفه خدمات موثر و ارزشمندی را به جامعه  ارایه کرده و پایداری و حفظ سلامت، رهاورد همیشگی آنها است.

طی دو سال اخیر نیز، تلاش فعالان عرصه بهداشت محیط در مدیریت بحران کرونا  برای مقابله و مبارزه با این بیماری قابل توجه و مثمر ثمر بوده است و بدون شک می توان سلسله اقدامات این گروه از نظام سلامت را نقش محوری و اثربخش توصیف کرد.

اینجانب ضمن تبریک روز ملی بهداشت محیط به تلاشگران این  حوزه به ویژه فعالان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی گیلان، برای یکایک خدمتگزاران حوزه سلامت، آرزوی توفیق و تندرستی از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

دکتر ارسلان سالاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − دو =