رئیس شورای اسلامی شهر رشت: لایحه پرداخت عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری رشت

0 8

رئیس شورای اسلامی شهرداری رشت با اشاره به ارسال لایحه ای مبنی بر پرداخت عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری رشت گفت:

عصر کاسپین/ با توجه به اینکه اعضای شورای رشت موافق افزایش مبلغ عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری است ، بنابراین با موافقت اعضای شورا به مدت یک هفته این لایحه را مسکوت نگه میداریم تا شهرداری رشت در صورت مساعد بودن شرایط اعتباری، مجددا لایحه ای به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان به منظور پرداخت عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری رشت، به شورا ارسال کند.

   به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در سی و یکمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به اینکه آیه قرآنی بر قسمتی از لباس پاسداران بر روی سینه شان نقش بسته است اظهار کرد: در ماه شعبان اعیاد فراوانی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به سوم شعبان مصادف با روز پاسدار اشاره کرد و رهبر انقلاب درباره پاسداران فرمودند: عنوان پاسدار، یادگار روزهای افتخار برای همه‌ی دوران تاریخ ما در آینده، و یادگار لحظه‌های حساس این انقلاب است.

   وی با بیان اینکه کمر همت بستن برای احیای حقیقت خواهی، همتی جانانه می طلبد و تنها از مردانی چون امام حسین (ع) بر می آید افزود: امام حسین(ع) به تمام عالم درس آزادگی و حقیقت جویی دادند و چنان حماسه هایی آفرید که تا همیشه نامش جاودان و موجب احترام تمامی انسان های حق طلب است و به حق باید این روز را روز پاسدار بنامیم.

  کارگرنیا با تاکید به اینکه پاسداری به لباس و سازمان نیست بیان کرد:

مردم ایران اسلامی بارها در مواجهه با مباحث مختلف با صلابت در دفاع از ولایت و ارزش های اسلام و انقلاب سینه سپر کرده و به معنای واقعی از دستاوردهای انقلاب پاسداری کردند.

  رئیس شورای اسلامی شهر رشت به چهارم شعبان مصادف با سالروز میلاد حضرت عباس(ع) و روز جانباز اشاره کرد و گفت: دلاور مردی های فرزندان ایران زمین را هنوز هم پس از گذشت سالها از دوران دفاع مقدس، می توانیم در چهره آنانی ببینیم که دستان قطع شده ، پاهای بریده شان و…. برایمان تداعی کننده دلاوری های عباس گونه فرزندان ایران زمین است و این روز را به تمامی ملت ایران اسلامی بالاخص جانبازان سرافراز شهر رشت تبریک عرض می کنم .

  کارگرنیا با اشاره به دیدار اخیر با یکی از جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی بیان کرد: این جانباز سرافراز بدون کپسول اکسیژن توان حرکت نداشت و معتقدم باید با برنامه ریزی هایی، حداقل ماهی یک بار با یادگاران جنگ تحمیلی به عنوان چهره های همیشه ماندگار دیدار داشته باشیم تا در ادامه مسیر از تفکرات مخلصانه آنان درس بیشتری بگیریم.

  وی به پرداخت عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: بر اساس لایحه ارسال شده از سوی شهرداری رشت ،مبلغ یک میلیون تومان عیدی برای رانندگان استیجاری در نظر گرفته شده است .

   رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه در لایحه ارسالی از سوی شهرداری رشت مبلغ یک میلیون تومان برای رانندگان استیجاری شهرداری به عنوان عیدی در نظر گرفته شده است افزود: با توجه به اینکه شورا موافق افزایش مبلغ عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری است ، بنابراین با موافقت اعضای شورا به مدت یک هفته این لایحه را مسکوت نگه میداریم تا شهرداری رشت در صورت مساعد بودن شرایط اعتباری، مجددا لایحه ای به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان به منظور پرداخت عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری رشت، به شورا ارسال کند.

  در این جلسه از تعدادی از پرسنل و اعضای شورا که سابقه حضور در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و میادین نبرد حق علیه باطل و افتخار جانبازی و همچنین مدافع حرم را داشتند نیز به مناسبت روز پاسدار و جانباز تجلیل شد.

  اعضای شورای شهر رشت پیش از شروع جلسه صحن شورا در محوطه ساختمان شورا نسبت به کاشت نهال به منظور گرامی داشت هفته درختکاری اقدام کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + 14 =