پرداخت بدهی سنوات گذشته شهرداری با دستور شهردار رشت – تعیین تکلیف بیمه و مالیات

0 24

مدیر مالی شهرداری رشت از پرداخت بدهی‌ سنوات گذشته شهرداری با دستور شهردار رشت و تعیین تکلیف بیمه و مالیات خبر داد و گفت: برای کاهش بدهی‌های شهرداری ماهانه مبالغی در قالب تهاتر و بصورت نقد در اختیار حوزه مالی قرار داده شده که به بدهکاران پرداخت شود.

 

عصر کاسپین/ کریم سرپرست مدیر مالی شهرداری رشت روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۰ اظهار داشت: پرداختهای شهرداری علاوه بر حقوق و دستمزد و تعیین تکلیف بیمه و مالیات انجام شده، همچنین ماهانه برای کاهش بدهی‌های شهرداری مبالغی در قالب تهاتر و بصورت نقد در اختیار واحد مالی قرار داده شده که به بدهکاران پرداخت شود.

 

مدیر مالی شهرداری رشت افزود: شهرداری رشت تا قبل از ورود دکتر سید امیر حسین علوی علاوه بر مطالبات بازنشستگان با مشکلاتی نظیر بدهی‌های سنواتی متعدد دست و پنجه نرم می‌کرد، زیرا علاوه بر حقوق و دستمزد با سایر تکالیف نظیر بیمه و مالیات مواجه بودیم که باید هر ماه نسبت به پرداخت آن اقدام می‌کرد.

 

کریم سرپرست ادامه داد: با دستور شهردار رشت ماهانه مبالغی نیز برای پرداخت بدهی‌های سنواتی شامل چهار درصد سختی زیان‌آور، بدهی‌های معاونتهای عمران و خدمات شهری در اختیار واحد مالی شهرداری قرار گرفت و هنوز هم روند تزریق آن ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری رشت هم‌ اکنون تنها در بخش سنوات بازنشستگان خود برای ماههای دی و بهمن ۱۴۰۰ بدهکار است، تصریح کرد: بدهی سنوات گذشته شهرداری که همیشه برای پرداخت آن مشکل داشتیم را تمام و کمال پرداخت کردیم و بدون شک این اقدام مهم بدون کمک و حمایت شهردار رشت میسر نمی‌شد.

 

مدیر مالی شهرداری رشت با تاکید بر استفاده شهروندان از سامانه های الکترونیکی برای پرداخت عوارض، مهمترین مزیتهای پرداخت الکترونیکی را برشمرد و عنوان کرد: کاهش مراجعات فیزیکی، رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش رضایت عمومی از جمله مزیتهای این اقدام به شمار می‌رود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه − 1 =