“اجرای طرح پویش ضیافت مهربانی بهزیستی در ماه رمضان با ظرفیت های نیکو کاران”

0 18

سید مهدی خدمت بین دانا گفت : اجرای طرح پویش ضیافت مهربانی در ماه مبارک رمضان با بهره مندی از ظرفیتهای نیکوکاران در دستور قرار دارد .

عصر کاسپین/ سرپرست بهزیستی گیلان گفت : با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و همزمان با کشور طرح “پویش ضیافت مهربانی” بهزیستی در استان گیلان آغاز شد .
وی بیان داشت با توجه به توالی زمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان بهزیستی از اواخر اسفند ماه ۱۴۰۰ نسبت به هماهنگی های لازم برای همراهی مردم خیّر و نیکوکار گیلان را به انجام رساند و در این راستا یکی از بازوان مهم این اداره کل موسسات خیریه می باشند که با انسجام نیکوکاران در مناطق و محلات در سطح شهرستان و استان می توانند بسیاری از امور مربوط به نیازمندان را تامین نمایند.
خدمت بین دانا افزود :یکی از کارهای خاص در اولین روز در ماه مبارک رمضان تجلیل از بزرگ مرد نیکوکاری گیلان مرحوم “آرسن میناسیان” بود که با همکاری آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان این مهم بر سر مزار آن شخصیت و با حضور جمع زیادی از دوستاران و نیکو کاران و فرهیختگان شهر رشت برگزار شد  و در ادامه آن ، در اولین شب ماه رمضان حضور جمعی از مدیران و مسولان در سطح استان و شهرستانها در سر سفره افطاری با فرزندان بی سرپرست تحت پوشش می توان اشاره داشت .
سید مهدی خدمت بین دانا در ادامه بیان داشت کلیه درهای مراکز تحت نظارت بهزیستی (دولتی و خیریه ) که در آن معلولین ،سالمندان و کودکان بی سرپرست ، توانبخشی و نگهداری می شوند باز است تا مسولین استانی و شهرستانی و نیکو کاران با حفظ کرامت افراد مقیم آن و ایضا با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور یافته و از نزدیک نحوه ارائه خدمات را مشاهده در صورت تمایل کمکهای خود را به آن مراکز ارائه دارند .
وی در پایان اظهار داشت هدف بهزیستی در ماه رمضان ارائه کمکهای معیشتی و ارزاق عمومی از طریق مشارکت خیرین می باشند تا سفره افراد کم برخوردار تحت پوشش بهزیستی در این ماه مبارک خالی نماند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 19 =