دستگیری عوامل نزاع و درگیری در صومعه‌سرا / مجروح شدن یک نفر با سلاح سرد!

0 27

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از دستگیری ۲ نفر از عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد و افزود: متهمان ۳۸ و ۴۰ ساله به مرجع قضایی معرفی شدند.

عصر کاسپین/ فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از دستگیری ۲ نفر از عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه است اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری توسط ۲ نفر و قدرت‌نمایی با سلاح سرد در یکی از محلات، بلافاصله ماموران انتظامی بخش ضیابر به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اعلام اینکه با حضور پلیس در صحنه مشخص شد، سرنشینان ۲ دستگاه خودرو با یکدیگر درگیر شده‌اند، افزود: در این حادثه سرنشین یکی از خودروها که فردی حدودا ۱۵ساله است، مجروح و راهی بیمارستان شده و ۲ متهم این پرونده قبل از رسیدن پلیس از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی از دستگیری عاملان نزاع و درگیری با پیگیری‌های صورت گرفته و هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان خبر داد و تصریح کرد: متهمان ۳۸ و ۴۰ ساله به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ وهاب‌زاده به عزم راسخ مجموعه انتظامی در برخورد با ایجاد عاملان ایجاد رعب و وحشت و قدرت‌نمایی در جامعه اشاره کرد و گفت: پلیس به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد مجرمان، نظم و امنیت و آرامش مردم را برهم بزنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + بیست =