رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:جهت تکمیل طرح‌های عمرانی و فنی حوزه سلامت باید برنامه‌ریزی مدون و مستمر داشت

0 6

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر بهره‌برداری از طرح‌های قابل‌افتتاح بهداشتی و درمانی در استان، گفت: باید جهت تکمیل طرح‌های عمرانی و فنی حوزه سلامت، برنامه‌ریزی مدون و مستمر داشت.

 عصر کاسپین/ صبح امروز نخستین نشست شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی
گیلان در سال جاری با حضور دکتر ارسلان سالاری-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونین و مدیران ستادی دانشگاه در سالن اجلاس حوزه ریاست تشکیل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تقدیر از مشارکت فعالانه دفتر فنی و دیگر گروه‌های مشارکت‌کننده در سال گذشته، اظهار کرد: ساخت و توسعه زیربناهای بهداشتی، درمانی و آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان یکی از مهمترین اولویت‌ های این دانشگاه بوده و نقش فعالانه دفتر فنی دانشگاه، ناظرین پروژه‌ها و پیمانکاران در این راستا ستودنی است.

دکتر ارسلان سالاری با تأکید بر برنامه‌ریزی مدون و مستمر در جهت تکمیل طرح‌های عمرانی و فنی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزود: همه باید در جهت پیگیری طرح‌های عمرانی به‌ویژه تکمیل طرح‌های مشترک دانشگاه با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه اهتمام ویژه داشته باشند تا هرچه سریع‌تر مردم از خدمات عام‌المنفعه سلامت بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در عمل به تعهدات خود نسبت به پیمانکاران متعهد بوده و تمام حقوق آن‌ها را محترم می‌شمارد، گفت: باید با تعدادی از  پیمانکاران که نسبت به تعهدات خود عمل‌نکرده و افتتاح طرح‌های عمرانی را به تعویق می‌اندازند، به‌صورت قانونی برخورد شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت طراحی سازه‌های عمرانی در دانشگاه منطبق بر استانداردهای تجهیزات پزشکی تأکید کرد و افزود: فرایند طراحی و ساخت طرح‌های عمرانی نظیر بخش‌های CT اسکن و MRI متناسب با مدل و مارک آن‌ها طراحی و ساخته شود.

دکتر سالاری با بیان اینکه بسیاری از طرح‌های عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مرحله بهره‌برداری قرارگرفته، خاطرنشان کرد: برخی از طرح‌های عمرانی دانشگاه ازجمله خانه‌های بهداشت و دیگر طرح‌های مشابه، پیشرفت‌های قابل قبولی دارند و با توجه به نیاز مردم به خدمات بهداشتی باید سریعاً تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

وی با تأکید بر آینده‌نگری و لزوم پیگیری امور مربوط به جذب تجهیزات پزشکی موردنیاز در بخش بهداشت و درمان، تصریح کرد: طرح‌های عمرانی بزرگ و تجهیزات لازم دانشگاه علوم پزشکی گیلان ازجمله در بیمارستان جایگزین پورسینا، دانشکده پزشکی، بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی پروفسور سمیعی و دیگر طرح‌ها باید از بروزترین فناوری‌های دنیا باشند و پیگیری آن نیز تسریع یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =