رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:نقش تلاشگران عرصه دندانپزشکی در بالا بردن سطح کیفیت زندگی و پیشگیری از بیماری‌ها دوچندان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تبریک فرارسیدن روز دندان‌پزشک، گفت: نقش تلاشگران عرصه دندانپزشکی در بالا بردن سطح کیفیت زندگی و پیشگیری از بیماری‌ها دوچندان است.

عصر کاسپین/ دکتر ارسلان سالاری – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی فرارسیدن روز دندان‌پزشک را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛

۲۳ فروردین و روز دندان‌پزشک، فرصتی مناسب برای قدردانی از تلاشگرانی است که برای حفظ و ارتقای سلامت جامعه به‌ویژه در عرصه دندانپزشکی از هیچ کوششی فروگذار نیستند چراکه دندان‌پزشکان از حلقه های مهم زنجیره نظام بهداشت و درمان هستند و نقش بسزایی در تأمین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه ایفا می‌کنند.

در عصر کنونی که بعضاً کم‌توجهی مردم به بیماری‌های دهان و دندان، سلامت افراد را به مخاطره انداخته، نقش تلاشگران عرصه دندانپزشکی در بالا بردن سطح کیفیت زندگی و پیشگیری از بیماری‌ها دوچندان است و مجموعه این تلاش‌ها در پاندمی کرونا مضاعف نیز شده است.

 اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن روز دندان‌پزشک به همه فعالان این حوزه، از زحمات اساتید، دندان‌پزشکان، دانشجویان دندانپزشکی و تمامی تلاشگران این عرصه، قدردانی نموده و از خداوند منان، توفیق روزافزون را برای همگان مسألت دارم.

 

 

 

دکتر ارسلان سالاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

خبرهای تازه
نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.