مدیر کل بیمه سلامت گیلان: حدود ۴۰هزارنفر افراد فاقد پوشش بیمه شناسایی شدند

0 12

دکتر محمدی مدیر کل بیمه سلامت گفت:درراستای پوشش بیمه ای اقشار آسیب پذیر با اولویت محلات کم برخوردار حدود ۴۰هزارنفر افراد فاقد پوشش بیمه شناسایی شدنددکتر محمدی مدیر کل بیمه سلامت گفت: درراستای پوشش بیمه ای اقشار آسیب پذیر با اولویت محلات کم برخودار حدود ۴۰هزارنفر افراد فاقد پوشش بیمه شناسایی شدند که از این تعداد برای بیش از ۲۰ هزار نفر پوشش بیمه ای برقرار وبرای بقیه افراد به دلیل نداشتن عکس در حال پیگری وانجام می باشد.

عصر کاسپین/ محمدی افزود: توجه به افراد فاقد بیمه در طرح تحول محلات کم برخوردار جزء اولویت های ما بود که در اسرع وقت با کار جهادی به نتیجه رسید. وی خاطر نشان کرد ، با همکاری و همراهی بسیار خوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرح پوشش همگانی بیمه سلامت رایگان بهمن ماه به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان گیلان آغاز شد و بر اساس این طرح کسانی که فاقد هرگونه بیمه درمانی بودند با اولویت درمناطق کم برخوردار و حاشیه شهر ها به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

محمدی یاد آور شد، نگاه بیمه سلامت به جامعه کم کردن بار هزینه‌های درمانی مردم، کاهش پرداخت‌های آنان و صیانت از مردم در هنگام بیماری و پیشگیری است وبدون شک تلاش می کنیم با کمترین هزینه از جیب مردم امکانات در اختیار افراد قرار گیرد و در این طرح ۱۰۰ درصد حق بیمه توسط دولت پرداخت شده و این افراد بدون پرداخت حق بیمه و به صورت رایگان توسط این اداره کل تحت پوشش قرار گرفتند .

محمدی با تاکید براینکه با رعایت نظام ارجاع در بخش بستری، بیمه سلامت ۹۰ درصد همه هزینه ها در بیمارستان های دولتی و در بخش سرپایی ۷۰ درصد را پرداخت می کند. افزود: همین میزان در بخش خصوصی نیز با تعرفه دولتی پرداخت می شود.مدیرکل بیمه سلامت همچنین از سپاه پاسدران ، بسیج، فرمانداران برای همراهی باسازمان بیمه سلامت در راستای اجرای طرح پوشش رایگان بیمه سلامت اقشار آسیب پذیر در مناطق کم برخوردار گیلان قدردانی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =