ورود مسافران نوروزی به استان گیلان ۳۱ درصد افزایش یافت

0 15

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ورود مسافران نوروزی به استان گیلان ۳۱ درصد افزایش یافت و اکنون اکثر محورها پرتردد است.

عصر کاسپین/ سرهنگ جاور صفاری شامگاه چهارشنبه در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی در راه‌های استان گیلان اظهار داشت: وضعیت تردد در محورهای ارتباطی استان متراکم و نیمه‌سنگین اما روان است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: به‌ویژه در محور سراوان-امامزاده هاشم و در شهر رودبار به دلیل خروج مسافران ترافیک نیمه‌سنگین اما روان و در محور ورودی استان منجیل-رودبار ترافیک کم حجم است.

وی ابراز داشت: در بزرگراه لنگرود-آستانه اشرفیه و بالعکس وضعیت ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم اما روان است و در دیگر محورهای مواصلاتی استان گیلان مشکل خاصی در تردد خودروها گزارش نشده است.

صفاری با بیان اینکه امسال شاهد افزایش ۳۱ درصدی ورود خودرو به گیلان بودیم و به دلیل حضور مسافران ترافیک در اکثر محورها پرتردد است افزود: از آغاز اجرای طرح نوروزی در استان تاکنون ۱۵۵ نفر بر اثر حوادث رانندگی مصدوم و ۷ نفر فوت شدند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود آمار کاهشی در تعداد مصدومان و فوت‌شدگان ناشی از حوادث رانندگی در ایام نوروز در گیلان اما تأکید ما به رانندگان، رعایت قوانین راهنمایی رانندگی و پرهیز از رفتارهای پرخطر است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان اذعان داشت: مسافران زمان برگشت خود را مدیریت کرده و به روز ۱۳ فروردین موکول نکنند چرا که حجم ترافیک در محور رشت-رودبار به دلیل وضعیت این محور گنجایش این ترافیک سنگین را ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =